Nalazite se na: Arhiva novosti > Arhiva novosti - 2003

Arhiva novosti - 2003

16.12.2003.

PRESS KONFERENCIJA ZA 2003.

Na kraju ove godine, i 57. Brodomerkurove, možemo reći da će ona završiti uspješno jer će svi planovi biti ostvareni, rekao je predsjednik Uprave Brodomerkura Sando Ivanišević na tradicionalnom susretu s novinarima, Tako je za jedanaest mjeseci ove godine ostvaren promet od 1. 935. 944. 804 kn što je za 24 posto više od realizacije u istom razdoblju prošle godine, i za 16 posto više od plana za 2003. godinu. Premda će bilanca uspješnosti poslovanja biti egzaktna koncem siječnja 2004. godine, već sada se, s velikom sigurnošću može reći da će dobit biti ostvarena u okvirima planskih veličina, kaže Ivanišević. Usporedo s pokazateljima rezultata poslovanja važno je naglasiti da je zaposleno 59 novih radnika, i to mahom mladih ekonomista. Uz ulaganje u znanje i obrazovanje, nastavljen je i investicijski ciklus pa je tijekom 2003. godine uloženo 29 milijuna kuna. Najveće ulaganje vezano je uz novi distribucijsko –prodajni centar u Zagrebu, na atraktivnoj lokaciji u Buzinu, koji će biti otvoren u prvom kvartalu 2004. godine. U ovoj godini u skladu sa strateškim planom te projektima koje su oni inicirali napravljeni su pomaci u strateškom pozicioniranju Brodomerkura na domaćem tržištu. Za 2003. godinu se stoga može reći kako je ona bila godinom nastavka korporativnog rasta i nacionalnog širenja tvrtke te priprema za daljnji rast u 2004. godini, među ostalim i kroz prodajno – distribucijski centar u Buzinu te home improvement centra u Šibeniku. Za sljedeću godinu planirano je realizirati i druge lokacije predviđene u strateškom planu, kao na primjer Zadar, kako bi se u potpunosti konsolidirala regionalna pozicija. Za potrebe takvog rasta dograđena je unutarnja infrastruktura, kaže predsjednik Uprave Sando Ivanišević, pa je nabavljen novi hardver da bi se što kvalitetnije pokrile narasle potrebe komercijale, logistike te pojačala informatizacija poslovnog sustava tvrtke. Projekcijama razvoja Brodomerkura podršku će dati i novi projekti koje prate strategiju i predstavljaju njene temelje – business to business, business intelligence te stimulacija i motivacija kadrova. Sve to, trebalo bi jamčiti daljnji stabilan rast Brodomerkura, zaključio je na tradicionalnoj tiskovnoj konferenciji Sando Ivanišević.



14.12.2003.

"ČUDO" OD KALENDARA

Zapis s otvaranja izložbe fotografija iz Brodomerkurova kalendara za 2004. godinu najbolje svjedoče o nezapamćenoj ludnici u splitskoj shoping ulici, Marmontovoj, ispred ulaza u Fotoklub "Split". Brodomerkur i majstor fotografije Ante Verzotti već treću godnu zaredom stvaraju malo" čudo od kalendara". Prepoznatljive splitske vizure Verzottiju su trajna inspiracija pa one iz godine u godinu dobivaju drugi znak, boju, različit pogled. I uvijek su iznova izazov, ali i izazivaju "fatalnu privlačnost" Splićana "ma gdje bili".



09.12.2003.

MALE BLAGDANSKE RADOSTI

S nadolazećim blagdanima i Brodomerkur priređuje svojim kupcima i djeci sitne radosti u svojim trgovinskim centrima. Svaki dan sve do kraja godine Djed Božićnjak će darivati najmlađe Splićane. Ovaj put, na slici su uz dragog Djeda djeca vrtića "Švrćo"kojima je Brodomerkur darovao klima - uređaj. Djeca i njihovi roditelji nisu zaboravili Brodomerkur pa su u znak zahvalnosti, tvrtku nagradili slatkišima i prigodnom čestitkom - zahvalnicom.



03.12.2003.

INTERES ZA BRODOMERKUROVE DIONICE

Uobičajeno se na burzi odvijaju transakcije vezane uz ponudu, prodaju i kupnju dionica. Jedan takav uobičajen posao dobio je sasvim drugu dimenziju - i to nakon objave ponude Nove Banke o prodaji dionica Brodomerkura koje ta Banka drži u svom portfelju - 26 posto temeljnog kapitala. Uz nastalu priču oko toga - što -bi -bilo -kad -bi -bilo, odnosno kada bi mali dioničari koji su većinski vlasnici Brodomerkura prodali svoje dionice, pa je se se u tisku već proglašava i novi vlasnik, izvjesno je tek jedno- Brodomerkur pregovara s Novom Bankom o kupnji svojih dionica. Uz to predsjednik Uprave Sando Ivanišević dodaje - Ne treba zaboraviti ni činjenicu da je Brodomerkur komitent Nove Banke pa je i to dodatni orijentir za pregovora koji su u tijeku.



24.11.2003.

KALENDAR ZA 2004.GODINU

I ove godine Brodomerkurov kalendar bit će uradak umjetničkog fotografa Ante Verzottija. Briljantan foto- zapis o Splitu tek što nije izašao iz tiska, a po formatu i koncepciji ovogodišnji će se kalendar razlikovati od svih dosadašnjih, po formatu i dizajnu. Split neobičnih vizura dizajnerski potpisuje Spectar Designe. Izložba fotografija iz kalendara održat će se od 15. do 22. prosinca prosincu u fotoklubu "Split ", a i u trgovinskom centru "Dujam" fotografije će biti izložene do kraja godine.



03.11.2003.

ZA DEVET MJESECI-PREBAČEN PLAN

Za devet mjeseci Brodomerkur bilježi uspješne poslovne rezultate i prebačaj zadanih veličina iz business plana. Promet je ostvaren u visini od 1. 555. 488. 660 kuna i za 16 posto je veći od plana, odnosno 28 posto u odnosu na prošlu godinu. Devet mjeseci analizirano je i po tržišnim segmentima, ali i po segmentima kupaca pa su se i tu dogodili neznatni pomaci u postotcima odrađenih poslova, a isti je slučaj i s prvih pet «naj»kupaca ( HEP, Končar, Brodosplit, Dalekovod, Konstruktor ). Razlika u cijeni na razini tvrtke veća je za 4 posto od planirane, ali nije u korelaciji s rastom prometa. Naplata potraživanja stalna je i nezaobilazna tema svih ovakvih sastanaka, pa se uz tu nju uvijek dopišu dvije riječi – intenzivirati potraživanja, a dobavljači se mogu servisirati samo ako se bolje naplaćuje.



27.10.2003.

POSLOVANJE PO NORMI ISO 9001

Brodomerkur je nakon dvodnevne provjere recertificiran prema novoj normi iz standarda kvalitete ISO 9001:2000. Cerifikacijska kuća Burea Veritas analizirala je funkcioniranje cjelokupnog poslovnog sustava od maloprodaje, komercijale, skladišta i korporativnih poslova pa je Brodomerkur dobio certifikat za rad prema revidiranoj normi mjesec i po dana prije isteka važnosti stare norme ISO 9002:1994 za koju je Brodomerkur položio ispit među prvima u Dalmaciji, još 1988. godine, kada je u Hrvatskoj bilo svega 120 tvrtki koje su krenule tragom poslovnih uzanci prema europskim kriterijima. Novina norme ISO 9001 je što ona standardizira poslovne procese kojima je u fokusu kupca, kvaliteta usluge i proizvoda, istražuje i mjeri zadovoljstvo potrošača. Povećana pažnja prema kupcima uključuje u standard kvalitete ISO 9001 i procedure koje su vezane uz Zakon o potrošačima, poglavito u dijelu koji se odnosi na reklamacije.



22.10.2003.

MEĐU 500 NAJBOLJIH - BRODOMERKUR 72.

Zavod za poslovna istraživanja je u suradnji s časopisom" "Poslovni tjednik" obradio podatke za 500 profitabilnih poduzeća i to po uzoru na poznati časopis FORBES. Temeljni kriterij po kojemu je Brodomerkur pozicioniran na 72. mjesto, je bio količina novostvorene vrijednosti koju je određena tvrtka proizvela. Brodomerkur je tako stvorio 12, 6 milijuna eura nove vrijednosti što ga čini najuspješnijom tvrtkom u tehničkoj branši. S ostvarenih 181 milijun eura prihoda zauzima 23. mjesto među 500 najboljih.
Brodomerkur zauzima i visoko drugo mjesto u veleprodajnoj djelatnosti po novostvorenoj vrijednosti među 106 distribucijskih kuća s rang liste 500 najboljih. Među nabrojenih 500 tvrtki, iz Splita i bliže okolice rangirano ih je među najboljima ukupno 23.
I još jedno malo objašnjenje budući da se tvrtke u zemlji po prvi put izlistavaju prema novostvorenoj vrijednosti to ćemo dati malo objašnjenje. Novostvorena vrijednost ukupna je vrijednost koju zaposlenici neke tvrtke prinesu u nekom proizvodnom procesu. To je stoga zbroj 1. ukupnih plaća zajedno s porezima, socijalnim i zdravstvenim osiguranjem; 2. svih nagrada, bonusa i svih drugih isplata pojedincima, sa svim porezima; 3. ukupne dobiti, uključujući i porez na dobit …Dobivena vrijednost umanjena je za vrijednost dotacija i subvencija iz državnog proračuna odnosno proračuna lokalnih jedinica.



14.10.2003.

PRVI ROĐENDAN DUJMA

Brodomerkurov home improvement centar "Dujam"u Splitu, proslavio je svoj prvi rođendan. Kako i priliči jednogodišnjaku dobio je tortu od krokanta koju su slasno pojeli Splićani istog imena - Dujam, Duje. . . Već jednogodišnje poslovanje centra pokazalo je isplativost ulaganja pa će se, kako to stoji u strategiji razvoja maloprodaje, takvi centri za unapređenje življenja, otvoriti i u Zagrebu i u Šibeniku.



13.10.2003.

HUMANOST NA DJELU - STAN ZA "LASTAVICU"

Brodomerkur kao naručitelj, Slobodna Dalmacija - izdavač i Ante Verzotti kao autor fotomonografije o Splitu, odlučili su odreći se svog dijela zarade i sredstva od prodaje investirati u kupnju stana Udruge za inkluziju «Lastavica». Monografija barda umjetničke fotografije Ante Verzottija bit će zapis o Splitu tijekom zadnje tri godine pa će se u njoj naći izbor slika iz Brodomerkurovog kalendara. Osmišljenom promocijom monografije računa se uprihoditi sredstva koja bi bila dostatna za kupnju stana «Lastavici». Fotomonografija Splita bit će tiskana u 2500 tisuće primjeraka i trebala bi biti promovirana na Dan zaštitnika grada sv. Dujma.



06.10.2003.

BRODOMERKUR NA KONGRESU

TREĆI HRVATSKI KONGRES O CESTAMA održat ae se od 12. do15. listopada u hotelu "Medena" pored Trogira, a predstavnici Brodomerkura bit će profitni centri – Kemija i Metaloprerada. Uz to na štandu će se, posebnim vizualnim uratkom, prezentirati proizvodni program PC-a Kemije s naglaskom na "Hempelove" proizvode.



30.09.2003.

FOTO ZAPIS S OTVARANJA DUĆANA

U Brodomerkurovoj trgovini-RADIOCENTAR, koja je virualizirana i u kojoj je priređeno otvaranje novog Internet duaana, bilo je živahno i zanimljivo. Najviše je, dakako bilo mladih ljudi. Bilo je i onih nešto starijih po godištima koje su učenici III gimnazije poučavali surfanju i kupovini u Brodomerkurovom on-line dućanu. Virualni dućan na simboličan način prvom kupnjom otvorio je član Uprave Brodomerkura Tonči Jeličić. Glazbenu liniju marke Philips, potom je donirana Društvu za multiplu sklerozu.



28.09.2003.

SVEČANO OTVARANJE INTERNET DUĆANA

Brodomerkur će svoj jubilej proslaviti otvaranjem redizajniranog on- line dućana. Virtualizirana je najstarija Brodomerkurova prodavaonica –Radiocentar. Pravi mali happening priredit će se sutra u toj prodavaonici u Splitu. U njoj će Splićani moći kupovati samo putem Interneta i to samo jedan dan, nakon toga vratit će se "starom ruhu". Asistenti prodavači bit će učenici III gimnazije. Istovremeno će to biti i edukacija za Splićane koji žele naučiti surfati Internetom, ali i kupovati u virtualnom duaćnu. U prodaji se nalazi 300 proizvoda audio, video tehnike, fotoopreme i računalne tehnike, a dostava je besplatna po Hrvatskoj.



21.09.2003.

SA SKUPŠTINE -DIVIDENDA DIONIČARIMA

Dioničari Brodomerkura su na Skupštini društva održanoj 18. rujna iskazali zadovoljstvo ostvarenim rezultatima za 2002. godinu, koji su kada je riječ primjerice o ukupnom prihodu, bolji čak za 23 posto u odnosu na godinu prije. Jezikom brojki rečeno, ostvaren je ukupni prihod od 1, 35 milijarde kuna, dok je dobit veća za 8 posto od one iz 2001. godine i iznosi 9, 7 milijuna kuna nakon oporezivanja.
Skupština dioničara Brodomerkura koji je u većinskom vlasništvu malih dioničara (68 posto) i ove godine jednoglasno je donijela odluku te prihvatila prijedlog Uprave, da se podijeli dividenda. Dio ostvarene dobiti – 34 posto ostavit će se u pričuvi, a 66 posto će ići vlasnicima Brodomerkura. Dioničari će dobiti deveti put za redom dividendu, otkako je provedena privatizacija, i ona iznosi 54, 27 kuna u neto iznosu što je za 21 posto više od dividende koja je isplaćena prije godinu dana. «Od prošle godine sukladno našoj novoj strategiji razvoja krenuli smo u realizaciju zacrtanih ciljeva koji se prije svega očituju u intenzivniji razvoj maloprodajne mreže na nacionalnoj razini. Dakako, pošli smo od Splita i novog home improvement centra "Dujam", pa je to prošle godine bilo naše najvrednije ulaganje ( 13 milijuna kn ) u investicijskom ciklusu koji je iznosio 18 milijuna kn, rekao je Sando Ivanišević, predsjednik Uprave na Godišnjoj skupštini. Ove godine pozicionirali smo naš razvoj prema Zagrebu i novom distribucijsko- prodajnom centru na atraktivnoj lokaciji u Buzinu, blizu zrakoplovne luke. Dakako, u Brodomerkurovim poslovnim zahvatima za ovu godinu predviđeno i razvijanje temeljne djelatnosti – veleprodaje, kontinuirano ulaganje u informatizaciju poslovanja, novu opremu skladišnih prostora, kontinuirano zapošljavanje i obrazovanje.



15.09.2003.

NAJAVA-SKUPŠTINA DIONIČARA

U četvrtak u 12 sati održat će se Glavna Skupština dioničkog društva Brodomerkur. Na dnevnom redu su uobičajene točke –Izvješće Uprave o poslovanju za 2002. godinu, Izvješće Nadzornog odbora o obavljenom nadzoru poslova, Izvješće o obavljenoj reviziji, Odluka o usvajanju temeljnih financijskih izvješaa za 2002. godinu, Odluka o uporabi dobiti.



11.09.2003.

BRODOMERKUR NA VELESAJMU

I ove godine Brodomerkur će sudjelovati na Zagrebačkom velesajmu koji se otvara 16. , a zatvara 21. rujna. Na površini od 121 četvornog metra Brodomerkur će se vizulano prezentirati Splitom, Dujmom i budućim centrom u Zagrebu, na lokaciji Buzin. Brodomerkur je već godinama smješten u paviljonu 8A, na štandu broj 5.
U četvrtak 18. rujna na Brodomerkurovom štandu održat će se demonstracija uređaja za digitalnu regulaciju inteziteta javne rasvjete.



09.09.2003.

NOVINA - BESPLATNI TELEFON ZA POTROŠAČE

Zakon o zaštiti potrošača zaposlenici Brodomerkura spremno su dočekali, što ne znači da u primjeni neće još biti nesnalaženja i dvojbi. Oni su naime, informirani o svim detaljima, posebno novinama Zakona, tijekom edukacije za ljetnih mjeseci. Reklamacije, vraćanje predujma i obračun kamata tri su temeljne stvari na koje trgovci trebaju obratiti pozornost i koje su dijelom nove. Sve to imat će odraza i na doradu procedura standarda kvalitete kojima se reguliraju odnosi trgovca i potrošača posebno kada je riječ o reklamacijama, "najboljnijoj točki" kupca. Novina u poslovanju splitske tvrtke je i instaliranje besplatnog telefona – 0800-300-333 putem kojeg kupci mogu iznijeti svoje primjedbe i sugestije vezane uz iskustva kupnje u Brodomerkurovim prodavaonicama.



28.08.2003.

Fotorobot idealnog kupca

Istraživanje zadovoljstva kupaca omogućilo je da Brodomerkur "izgradi" sliku svog idealnog kupca. To je, recimo, 43- godišnji Tonči, zaposlen jer najradije kupuje za gotovinu. Uredno svrati u neku od Brodomerkurovih prodavaonica kako bi izmjenio informacije s ljubaznim osobljem koje već i osobno poznaje. Kad odluči kupiti neki od tehničih proizvoda, prvo dolazi u Brodomerkur jer iskustvo ga uči da se tu prodaju najkvalitetniji proizvodi s pouzdanim servisom.
Uz to, nije mu nebitna ni lokacija prodavonica koje smatra vrlo pogodnima. Naravno, o cijeni u tom slučaju i ne razmišlja. Pozitivan stav o Brodomerkuru formirao je godinama, pa je Brodomerkurov stalni i lojalni kupac. Uostalom to je kuća u kojoj su kupovali i njegovi roditelji.



18.08.2003.

ISTRAŽIVANJE- NA PRVOM MJESTU KVALITETA ROBE

Mjesec dana trajalo je, već drugo istraživanje zadovoljstva kupaca u Brodomerkurovim prodavaonicama, a prema zahjevu norme ISO 9001. Anketirano je osobnim intervjuima 200 kupaca u 9 trgovina te u dva centra - Dujam i Sirobuja. Teme su bile – imageu, o učestalosti kupnje, o stavu kupaca prema Brodomerkuru, zadovoljstvo ponudom i uslugom, potom Brodomerkur u odnosu na konkurenciju. . .
Baš kao i prošlogodišnja, i ovogodišnja anketa pokazala je da se u Brodomerkur ponajmanje dolazi radi cijena, a ponajviše zbog – kvalitete robe, servisiranja robe, izbora robe, uslužnog osoblja. Brodomerkur je tvrtka od dobrog imagea, jer čak 83 posto ispitanika ima pozitivno i visoko mišljenje o poduzeću. Dominantno kvalitetno mišljenje o tvrtki imaju kupci od 50 - 60 godina i stariji. Najbrojniji kupci su muškarci koji preferiraju kupnju kešom i na kredit, za razliku od žena koje uglavnom kupuju karticama i čekovima. Brodomerkur ima lojalne kupce jer čak 52 posto ispitanika kupnju obavlja u njegovim trgovinama. Odluku o kupnji Brodomerkurov kupac donosi na temelju iskustva (65 posto), na temelju preporuke (19 posto), slučajno 9 posto, na temelju tiskanog oglasa 3 posto…Najveći broj naših kupaca nalazi se u dobnoj skupini od 36 do 50 godina, a povećao se broj nešto mlađih.



22.07.2003.

OBUKA RADNIKA O ZAKONU O POTROŠAČIMA

Novi "potrošački brevijar " rađao se pet godina i u konačnici znači razrješavanje niza problema i dvojbi koje su kupci imali, ali bogme i trgovci, budući da je on postao zbirom cijelog niza odredbi koje su bile razbacane u nizu drugih zakona. Potrošači na zapadu znaju svoja prava, pa nije ništa neuobičajeno da se kupljena roba odnese doma, u nekom zakonskom roku vrati, zamjeni za drugu ili pak uzme keš. Koje sve mogućnosti nudi naš novi Zakon i koja su sve prava i obveze trgovca, a koja kupaca, doznat će 600-tinjak Brodomerkurovih radnika koji će se tijekom ljeta educirati o detaljima Zakona o potrošačima. Do 10. rujna, kada se Zakon počinje primjenjivati radnici veleprodaje, maloprodaje, marketinga, radnici na dostavi i u franšizing prodavaonica, savladat će sve odrednice zakona uz pomoć troje predavača iz tvrtke Mirjane Cecia, Merice Biočia –Pareina i Miroslava Žaje. Evo, tema koje su obuhvaćene programom obuke – Svrha i značaj Zakona;Opće odredbe o prodaji na malo; Deklariranje proizvoda; Rasprodaja; Plaćanje predujmom; Ugovor sklopljen na daljinu; Potrošački zajam; Oglašavanje proizvoda i usluga; Nepoštene odredbe u potrošačkim ugovorima; Zaštita potrošača; Inspekcijski nadzor; Prekršajne odredbe. Briga za potrošača temelj je ne samo zakona, nego je "njegova visost" – kupac postao i bitnim kontekstom brojnih trgovačkih promišljanja, ali i akcija. Zadovoljan kupac je i lojalan kupac. Stoga se i nova norma ISO 9001 po kojoj će se Brodomerkur recertificirati za tri mjeseca, određuje na novi način prema kupcu i upravo on postaje fokus njenog interesa u procedurama. Logično je stoga da se i Brodomerkur sukladno novih zahtjevima, ali i potrebama, prestrojava pa će se uvesti besplatni telefon za reklamacije i informacije.



15.07.2003.

400 NAJVEĆIH -BRODOMERKUR 26

Svake godine tjednik Privredni vjesnik u suradnji s FINOM rangira 400 najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj. Među onima koji su ostvarili najbolje rezultate protekle godine, 17 je tvrtki iz Splita, a najbolje je po ukupnom prihodu rangiran Brodosplit – Brodogradilište na 6. mjestu, potom na 26. mjestu Brodomerkur.
Brodomerkur je ove godine, s obzirom na ostvareni ukupni prihod popravio svoj plasman za dva mjesta, bio je 28. Po dobiti prije oporezivanja rangiran je na 114 mjestu, a nakon oporezivanja na 124. mjestu.
Postalo je uobičajenim da se Brodomerkur svrstava među deset najboljih tvrtki prema ukupnom prihodu u trgovini na veliko. Zauzima treće mjesto iza – Getroa i Medike. U Splitsko – Dalmatinskoj županiji Brodomerkur je po ukupnom prihodu drugi, a po dobiti nakon oporezivanja četvrti. Ne ispušta ni prvo mjesti u svojoj djelatnosti – prometovanju tehničkim robama. Prema rezultatima za 2002. godinu najbolji je među konkurentima - Elektroprometom iz Zagreba i Elektromaterijalom iz Rijeke.



01.07.2003.

OD SUTRA NA BURZI...

Od sutra će se Brodomerkur naći u kotaciji javnih dioničarskih društava Zagrebačke burze pod burzovnom oznakom BDMR –R –A.
Savjetnik pri uvrštavanju Brodomerkura bila je brokerska kuća Fintrade iz Splita.
Temeljni kapital Brodomerkura je 188, 7 milijuna kuna koji podijeljen u 99. 331 dionice. Nominalni iznos dionice je 1900 kuna, a broj dioničara je 1050. Brodomerkur je u večinskom vlasništvu malih dioničara, večinom sadašnjih i bivših radnika, koji drže 68, 7 posto vrijednosti tvrtke, dok je drugi najveći dioničar Nova banka s 26, 1 posto.



30.06.2003.

BRODOMERKUR I DALMATINA

Nema toga tko jučer nije s radošću promatrao konačno svanuće autoceste koja nas vodi ka Europi. I Brodomerkur je od početka uključen u ovaj projekt, i to kao izvođač ili pak kroz poslovne udruge s Končarom i Dalekovodom. Brodomerkur je energetski opremio najzahtjevniju dionicu autoceste, tunel Sveti Rok, i to s dalmatinske i ličke strane, izgradio i adaptirao Trafo stanicu Obrovac, TS Ličko Cerje i TS Sveti Rok. Ugradili su i svjetlovodni kabel na dionici autoceste Gornja Ploča, a rade na elektromagnetskom napajanju dijela autoceste od Prgometa do Dugopolja. U svakom slučaju, participacija u gradnji autoceste bit će upisana kao još jedna vrijedna referencija na listi popisa uspješno odrađenih objekata PC Inženjeringa.



19.06.2003.

CILJEVI RAZVOJA VELEPRODAJE

Brodomerkurova strategija razvoja do 2007. godine dopunjena je
definiranjem ciljeva veleprodajnog poslovanja. Svi odjeli veleprodaje planirali su petogodišnji razvoj prema strateškim planskim grupama, zatim je fokusiran razvoj prema tržištima i regijama. To u konačnici znači otvaranje regionalna distribucijska (veleprodajno – skladišna) centra i to na području Zagreba, Osijeka i Rijeke.



08.06.2003.

BRODOMERKUR I GORENJE NAGRADILI KOŠARKAŠE

Čestitkama za trijumf u nacionalnom prvenstvu, košarkašima Croatia osiguranja, pridružili su se "Brodomerkur" i "Gorenje" prigodnim darovima. Upriličena je mala svečanost u centru "Dujam" na kojoj su predsjednik Uprave Brodomerkura Sando Ivanišević i predstavnik Gorenja, Vlatko Drobac pomoćnik direktora za komercijalne poslove darovali košarkašima televizore i brijaće aparate. Tom prigodom napravili smo i photo session u home improvement centru - Dujam.



02.06.2003.

MJERENJE ZADOVOLJSTVA KUPACA

Nova norma ISO 9002:2000 po kojoj će se Brodomerkur recitificirati učinila je standardnim i mjerenje zadovoljstva kupaca. Stoga se, već treći put za redom, provodi ciljano istraživanje u devet Brodomerkurovih prodavaonica. Anketom će se dobiti pregled stavova potencijalnih potrošača vezanih uz učestalost kupnje u prodavaonicama, zatim će se provjeriti razina usluge i kvaliteta ponude, pogodnosti plaćanja, konkurentske prednosti. . .



21.05.2003.

IZLOŽBA GORANA GIZDAVEIĆA

U subotu 24. svibnja u knjižari "Ljevak" na Trgu Bana Jelaeiaa otvara se izložba fotografija Gorana Gizdaveiaa pod nazivom "Sva mora i sve rijeke". To je vea eetvrta samostalna izložba zaposlenika Brodomerkura, zaljubljenik u fotografiju koji "okom aparata" bilježi sve eudnovato moguae ljepote i rijeke i mora, koje mu pruža rodni Omiš. Nakon Zagreba u kolovozu oeekuje ga izložba u Mariboru.



15.05.2003.

SLIKE S IZLOŽBE

U Brodomerkurovom centru "Dujam" održana je izložba likovnih radova djece iz Udruge "SPLITSKI KRUG MLADIH". Na stotinjak izloženih slika djeca su pokazala kako vizualiziraju Split i more. Izložba je rezultat sponzorske suradnje.



11.05.2003.

KRISTALNI PARTY U SPLITU

Ispred trgovine kristala iz Rogaške organiziran je u povodu Dana grada sv. Duje, "kristalni party" na kojem se kvalitetni rose toeio u eaše iz Rogaške. A, cijeli taj "šušur " od "gušti" popraaen je glazbom mandolinskog kvarteta "Da capo". Nije nedostajalo ni fritula, baš kako to i priliei gradskoj fieri.



04.05.2003.

TOMBOLA U DUJMU

Brodomerkur će danas ususret proslavi Dana grada i njegovog zaštitnika sv. Duje organizirati u svom Dujmu, trgovinskom centru, veliku tombolu koja poeinje u 18 sati. U glazbenom dijelu nastupa mješovita klapa Filip Devia, a kroz program vode Snježana Šiškov Sinoveia i Tonei Banov. U 17 sati bit ae otvorena izložba «Udruge Splitski krug mladih», koju je Brodomerkur sponzorirao. Rezultat toga ae biti izložba stotinjak radova djece koji ae na maštovit i kreativan naein pokazati kako vizualiziraju Split, Duju i more. Home improvement centar Dujam bit ae danas mjesto "šušura na splitski", a, cijeli dan bit ae obilježen promotivno-akcijskim doga? anjima Brodomerkura i njegovih partnera.



28.04.2003.

CVIJET GRADU PRIJATELJU, CVIJET SPLITU

Već treću godinu za redom Udruga Split zdravi grad početkom svibnja u dane Sudamje, organizira manifestaciju «Cvijet gradu prijatelju, cvijet Splitu», kojoj se odaziva i Brodomerkur. Brodomerkur će sudjelovati u «Cvjetnoj regati» 3. svibnja, pa će okititi jedrilica cvjetnim zastavicama koje su za tu prigodu izradila djeca iz Udruge «Splitski krug mladih», a ove godine rade pod pokroviteljstvom splitska trgovinske tvrtke. Znaćenje ove regate koja će simbolično rascvjetati more u splitskoj luci, ne samo da afirmira ekologiju, već prije svega kulturu življenja. Brodomerkur brigom za svoj okoliš dokazuje koliko mu je do grada stalo.



22.04.2003.

PRIMJENA NOVE NORME ISO 9001

Uprava je usvojila Poslovnik kvalitete kojim se utemeljuje nova norma ISO 9001, pa su i svi dokumenti kvalitete upućeni organizacijskim jedinicama tvrtke.
Bez obzira što Brodomerkur očekuje još jedna provjera primjene dokumenata kvalitete prema staroj normi ISO 9002, u praksi se već apliciraju novi dokumenti s procedurama. Prema sadašnjem planu, tvrtka će se u listopadu recertificirat prema standardu kvalitete ISO 9001.



09.04.2003.

BRODOMERKUR NA VELESAJMU

Na ovogodišnjem Međunarodnom zagrebačkom velesajmu koji će biti zatvoren u subotu 12. travnja, predstavlja se, već tradicionalno i Brodomerkur. Skuteri Malaguti i klimatizacijski uređaji DeLonghi izloženi su u paviljonu 8a, na štandu 13. No, sajamske manifestacije su za splitsku trgovinsku tvrtku sve više mjesta za nove komunikacije i stare poslovne susrete.



06.04.2003.

USPJEŠNA 2002.GODINA

Uobičajeno je da Brodomerkur "Temeljna financijska izvješća "za proteklu godinu predaje na ogled Poreznoj upravi mjesec dana prije roka koji za gospodarske subjekte istječe 30. travnja. Jednostavnije rečeno, bilanca računa dobit (i gubitaka) govori o još jednoj poslovno uspješno završenoj godini, 2002.
Ukupni prihod ostvaren je u visini od 1. 347. 941. 917, 22 kn i veći je za 22, 7 posto od realizacije u 2001. Dobit nakon oporezivanja veća je za 8 posto od one iz godine prije i iznosi 9. 707. 686 kn. Iz godine u godinu Brodomerkur uspješno realizira i planirane investicije, tako je u razvoj infrastrukture uloženo 18. 368. 345 kn od čega najveći dio, oko 60 posto, u adaptaciju home improvement centra Dujam. Druga najveća investicijska stavka odnosila se na teretna vozila, viličare te osobne automobile za komercijalne odjele.



27.03.2003.

ARKOS I TOHATSU NA CROATIA BOAT SHOWU

"Croatia Boat Show "koji se u Splitu otvara u utorak 1. travnja, postaje sve respektabilnijim događajem među domaćim sajamskim priredbama. Na površini od 35 tisuća četvornih metara u moru i na kopnu predstavit će se, među 200 brodova, novitetima i Brodomerkur. Na sredini Rive, u moru će biti usidren šestmetarski fisherman "ARKOS ", a u šatoru će biti izloženi vanbrodski motori "TOHATSU ". Budući da će ovogodišnji splitski sajam nautike, koji podsjeća na onaj poznatiji u Genovi, pratiti i niz popratnih događanja kao što je sajam automobila na Gripama, to će Brodomerkur izložiti i skutere "MALAGUTI" i "GOOD YEAR "gume.
Za trajanja Croatia Boat Showa, 6. travnja, održat će se i nekoliko regata, natjecanje za brod godine, a prikupljat će se i sredstva za nabavu respiratora za Kliničku bolnicu.



13.03.2003.

INTERNA OBUKA ZAPOSLENIKA

Nova strategija razvoja Brodomerkura ubrzala je i reorganizaciju tvrtke, pa je među ostalim vanjska trgovina postala neodvojivim dijelom trgovinskog procesa (i ukinut je istoimeni profitni centar). Stoga je, neophodnim postalo, provesti obuku za vanjskotrgovinsko poslovanje u komercijalnim odjelima. U Brodomerkurovoj internoj školi takvu obuku završilo je već 30–tak komercijalista, a u tijeku je edukacija za još toliko zaposlenika.



05.03.2003.

ZAPIS S OTVORENJA SAJMA GAST 2003

Predsjednik Stipe Mesić posjetio je i Brodomerkurov štand. U društvu s predsjednikom Uprave tvrtke Sandom Ivaniševičem.



26.02.2003.

BRODOMERKUR NA GASTU 2003.

Od 5. do 9. ožujka održava se na Žnjanu u Splitu, osmi po redu Sajam pića, prehrane i ugostiteljske opreme – GAST 2003. Odjel posebne opreme i inventara iz PC –a Oprema interijera i ove godine prezentirat će se ponudom, mahom ugostiteljske opreme i to na površini od 80 četvornih metara. Izlagat će proizvodni program desetak dobavljača od kojih izdvajamo – ELMONT iz Bleda s kafeaparatima, perilicama namjenjenim ugostiteljima, LHT s rashladnom opremom, KONEAR-UGO s opremom za kuhinje u ugostiteljskim objektima, SCALIOLA iz Italije s vitrinama za ugostitelje, PIAZZIOLA s inox posuđem.



24.02.2003.

NOVI ZADACI-B2B,BI, STIMULACIJA I MOTIVACIJA

Strateški plan Brodomerkura za 2003. godinu znači i uvođenje nekih novih projekata kojima će se unaprediti poslovni procesi.
Formirana su stoga tri projektna tima koji će raditi na realizaciji – business to business projekta (B2B), na razvoju business inteligencea BI, a imenovan je i tim koji će raditi na opsežnom zadatku – stimulacije i motivacije radnika.



24.02.2003.

INFORMATIZACIJA - UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA

U suradnji s konzultantskom kućom COMENG, business partnerom IBM –a, Brodomerkur vea godinu dana izrađuje najsuvremeniji sustav za upravljanje dokumentacijom. Taj opsežan posao zahtjeva pohranjivanje raznih vrsta dokumenata pa je do sada ”spremljeno” oko 300 tisuća” papira” koji ulaze u tvrtku putem protokola ili se pak tiskaju na hardveru AS/400.
Sustav upravljanja dokumentacijom će, kada bude u funkciji, značajno smanjiti ”papire” i njihovo kolanje, pojednostavniti njihovo “izdavanje” ali i omogućiti kvalitetno pohranjivanje.



18.02.2003.

STARA BUTIGA U NOVOM RUHU

Brodomerkurova prodavaonica blizu splitske ribarnice ili toenije Kraj sv. Marije 3, opet je otvorila vrata kupcima ali sa skroz novim i specijaliziranim asortimanom. Uspomena je ona na stara vremena, nekadašnjeg vlasnika Cukrova koji je upravo tu prodavao galanteriju kakvoj smo se mi u suvremenijem obliku vratili danas. Nakon što se ugasio Mikaeia i s njim nestao dio prepoznatljive splitske tradicije, dobrim se tržišnim potezom eini oživiti segment prodaje koji je u gradskoj jezgri potreban, pa radi vide ne treba treati u neki od prigradskih shoping centara. Dakle, u toj Brodomerkurovoj prodavaonici novog glanca prodavat ae se željezarija, hoby program, alati, vijci, vide, okovi, brave i katanci, rueke za namještaj … i milijun malih sitnica. Ova trgovina oznaeila je poeetak specijalizacije Brodomerkurovih gradskih prodavaonica kako je to i zacrtano u strateškom planu razvoja maloprodaje.



13.02.2003.

PRIPREME ZA GRADNJU TRAFOSTANICE "DOBRI"

Obavljaju se sve pripremne radnje za realizaciju značajnog HEP-ovog Programa Split u sklopu kojega će se sagraditi 110 kilovoltna trafostanica Dobri te pripadajući kabelski sustav. Gradnja trafostanice Dobri trebala bi zapoečti sredinom svibnja, a rok za njezinu izgradnju je 12 mjeseci. Kako je poznato svi poslovi povjereni su domaćem konzorciju kojega čine Brodomerkur i Končar. Dovršetkom Programa Split, što se predviđa koncem 2004. godine, grad podno Marjana dobit će stabilnu opskrbu električnom energijom.



10.02.2003.

HUMANITARNI PRILOG "LASTAVICI"

Udruga za inkluziju"Lastavica" osnovana je u lipnju 2000. u Splitu s ciljem da bi poticala i unapređivala življenje, samostalno stanovanje i osamostaljivanje osoba s teškoćama u razvoju, ali i mladeži bez adekvatne roditeljske skrbi. Stoga je zadatak Udruge pomoći takvim ljudima u humanijem i kvalitetnijem življenu pa su osnovane četiri stambene zajednice, za sada u iznajmljenim stanovima. Zbrinuto je tako, 14 mladih. No, projekt je mnogo veći i ambiciozniji pa su članovi Udruge odlučili krenuti u akciju prikupljanja sredstava za kupnju stana.
Prikupljena je jedna trećina potrebnih sredstava, a "Lastavica" već kreće s novom humanitarnom akcijom – u Hrvatskom narodnom kazalištu u Splitu, 3. ožujka priređuju "Večer za lastavice". U tom happeningu sudjelovat će naše poznate pjevačice – Zorica Kondža, Doris Dragovia, Meri Cetinia, Maja Blagdan, a bit će predstavljena i knjiga poezije "U srcu, zauvijek " te inserti iz dokumentarnog filma Petra Krelje "Ničiji. "
Dakako, i Brodomerkur se priključio ovoj humanitarnoj akciji prikupljanja sredstava za stan, sponzorstvom koncerta. Ukoliko želite dati prilog "Lastavici" i tako im pomoći da njihovi štićenici kroče u kvalitetniji život ili pak želite dobiti neku detaljniju informaciju o njima, najbolje ih je nazvati izravno na telefon : 021/502 –249, Mosečka 70.



22.01.2003.

URUČENA PRVA NAGRADA - 56 NAGRADA ZA 56 GODINA

Danas je na maloj prigodnoj svečanosti i svečano obilježen čin predaje nagrade – poklon bona od 56 tisuća kuna kojega je dobio inž. građevine Tonći Treursić. Poklon bon je uručio član Uprave Tonći Jeličić. Gospodin Treursić kupio je Play Station 2 za djecu i tako ušao u bubanj za nagrade. Nisu još odlučili u što će bon spiskati, a mogao bi pasti nešto gabaritniji motor za Tonća, a ostalo će odlučiti žena, jer su nedavno, također u Dujmu, obavili sve velike kupnje za kuću i četvero djece. No, valja reći i to da je gospodin Treursić prihvatio sugestiju novinarke da djelić bona daruje u humanitarne svrhe. Odlučio je Treursić da to bude bolnica pa da daruje televizor odjelu kojem je najpotrebnija. Eto, baš lijepi završetak nagradne igre i pohvala gospodinu Treursiću.



22.01.2003.

IZ OSIGURANJA - DNEVNA NAKNADA ZA BOLNIČKE DANE

Brodomerkurovi zaposlenici osigurani su u 2003. godini od posljedica nesretnog sluečja (24sata). Novost je što su povećani iznosi osiguranja za taj rizik i to čak za 24 posto u odnosu na prošlu godinu. Evo i iznosa: Smrt uslijed nezgode – 10. 000 EUR
Smrt od bolesti 5. 000EUR
Invaliditet u % 20. 000 EUR
100 postotni invalid. 30. 000 EUR teško bolesna stanja 2. 500 EUR
(bolesti srca, multipla skleroza, moždani udar … )
Ove godine po prvi put radnici su osigurani za slučaj da im bude nužan boravak u bolnici. Naime, godišnja premija osiguranja i iznosi 25, 46 EURA, a dnevna naknada za bolnički dan koja pripada radniku iznosi 7 EURA, što je više od trenutačnog iznosa za dan boravka u bolnici (40 kn).



14.01.2003.

U PRIPREMI - NOVI ON LINE DUĆAN

Brodomerkur je bio prva trgovinska kuća koja je otvorila svoj virtualni dućan, ali s ograničenim brojem proizvoda. Nakon višegodišnjih iskustava donesena je odluka da se stari dućan zatvori ali i otvori novi na sasvim drugoj koncepciji. Bit će naime i fizički vezan uz specijaliziranu trgovinu s mnogo većim brojem tehničkih proizvoda prepoznatljivih brandova.



09.01.2003.

NOVA GODINA , NOVA STRATEGIJA

Ova godina će kada je riječ novom pristupu i metodologiji u izradi planova te ostvarivanju ciljeva biti po mnogo čemu prekretnica, jer se temelji na novoj strategiji razvoja koja je okončana krajem 2002. godine.
MISIJA Brodomerkurova misija je biti najveća i najbolja hrvatska distribucijska tvrtka u domeni tehničkih roba.
Prvi temelj misije je zadovoljstvo Brodomerkurovih kupaca, koji ne samo da uvijek dobivaju kvalitetnu robu i vrhunsku uslugu uz konkurentnu cijenu, već dobivaju i dugoročnog poslovnog partnera i prijatelja na koje se uvijek mogu osloniti.
Drugi temelj misije je izgradnja efektivne distribucijske mreže vrhunskih kadrova koji svojim znanjem, poduzetništvom i uspješnom realizacijom svojih zadataka donose profit koji omogućuje rast vrijednosti tvrtke, povrate koji zadovoljavaju njene vlasnike i dobrobit njegovih zaposlenih. Istovremeno, poznati su i tržišni udjeli koje Brodomerkur do 2008. godine hoće doseći – u veleprodaji to je 20 posto udjela na hrvatskom tržištu, a u maloprodaji 15 posto HR - tržišnog kolača u prometovanju tehničkim robama. Da bi se to ostvarilo planiran je i rast svih elemenata poslovanja – i to prometa za 12 posto već od ove godine. Predviđeno je i povećanje broja radnika – za oko 20-tak.
Planirani su i novi investicijski projekti teški 44 milijuna kn. Ta sredstva će se mahom utrošiti u novu ekspanziju u maloprodajnu mrežu – Šibenik, Zagreb, u novi glanc prodavaonica u centru Splita koje će se i specijalizirati, zatim u informacijsku infrastrukturu (zamjenu već zasićenog starog hardvera AS/400).
REORGANIZACIJA Usmjerenost prema tržištu i postavljanje kupca kao centralnog mjesta svih poslovnih procesa učinilo je neophodnim ojačati neke poslovne jedinice, a ta je nova organizacija u funkciji već od početka godine. Formirani su neki novi profitni centri, a postojeći su pojačani nekim novim odjelima.
Stoga, Brodomerkurov web. site uskoro će opet biti na doradi, sukladno nastalim promjenama u tvrtki.



01.01.2003.

VELIKA TOMBOLA U TRGOVINSKOM CENTRU DUJAM

Na velikoj tomboli, održanoj u trgovinskom centru "Dujam", sretna dobitnica dobila je poklon bon od 32. 000 kn.



Brodomerkur prodajni centri

  • Trgovački centar Dujam

    Solinska 47
    21 000 Split

    Tel.: + 385 (0)21 301 777
    Faks: + 385 (0)21 301 168
    E-mail:TCDujam@brodomerkur.hr

    Radno vrijeme:

    pon.- pet. 7.30 - 20.30

    subotom: 7.30 - 19.30

    ODJEL GRAĐEVINSKOG MATERIJALA:

    pon. - sub.  6.30 - 17.00

    NEDJELJOM NE RADIMO

     

  • Trgovački centar Šibenik

    Put Solarisa 7
    22 000 Šibenik

    Tel.: + 385 (0)22 492 540
    Faks: + 385 (0)22 492 550
    E-mail: TCSibenik@brodomerkur.hr

    Radno vrijeme:

    pon - sub.   07.30 - 20.00

    GRAĐEVINSKI MATERIJAL: pon. - pet. 7,30 - 17,00

                                                           subotom 7,30 - 12,30

    NEDJELJOM NE RADIMO

     

  • Trgovački centar Knin

    Trg Ante Starčevića 1
    22 300 Knin

    Tel.: + 385 (0)22 660 520
    Faks: + 385 (0)22 662 720
    E-mail: TCKnin@brodomerkur.hr

    Radno vrijeme:

    pon. -pet. 07.00-20.00

    subotom  07.00-13,0

    NEDJELJOM NE RADIMO

  • PRODAVAONICA

     PRODAVAONICA

    SPLIT, MARMONTOVA 5

     tel.: + 385 (0)21 343 142

    e-mail: prod409@brodomerkur.hr

     Radno vrijeme:

    pon.- pet. 08.00 - 20.00

    subotom  08.00 - 13-00

    NEDJELJOM NE RADIMO

  • PRODAVAONICA

    VEDRO POLJE

    tel.: + 385 (0)22 660 346,

    e-mail: prod463@brodomerkur.hr

     RADNO VRIJEME:

    pon. - pet. 7,30 - 14,30

    subotom   7,30 - 12,30