Nalazite se na: Arhiva novosti > Arhiva novosti - 2005

Arhiva novosti - 2005

22.12.2005.

PLANOVI U NOVOJ - TRGOVAČKI CENTRI

Godina na izmaku znakovita je po tome što je to prva godina poslovanja s novim vlasnikom tvrtkom Mepas iz Širokog Brijega i što je na unutarnjem planu provedeno restrukturiranje koje bi svoje pozitivne rezultate trebalo iskazati u sljedećoj godina kada Brodomerkur obilježava 60 godina od utemeljenja. Bez obzira što je Brodomerkur sve ove godine brodio uspješno i trebalo je učiniti neke rezove od kojih su najuočljiviji oni vezani uz reduciranje troškova poslovanja. Smanjen je broj profitnih centara, direktora, omogućen je stimulativni odlazak u mirovinu. Sve to moralo bi se učiniti bez obzira na novog vlasnika.
Ovu godinu završit će tvrtka s pozitivnim rezultatom pa se procjenjuje da će za 2005 godinu biti ostvaren ukupan promet od 1, 4 milijardi kuna U razvoj, i to mahom u maloprodaju, investirano je 17 milijuna kuna, od čega je najveće ulaganje – 8 milijuna kuna u, prije tjedan dana otvoreni trgovački centar u Osijeku. Sljedeću godinu fokusirat će nekoliko točaka – kadrovska obnova, rast kroz postojeće i nove investicije poglavito u širenju maloprodajne mreže, specijaliziranje poslova u području inženjeringa. Brodomerkurov «core bussiness» i dalje ostaje veleprodaja uz nužno daljnje unaprjeđivanje i prilagođavanje tržišnim zakonitostima prema europskim standardima.
Već u siječnju bit će zaposlena 24 nova pripravnika i to za potrebe komercijalnih odjela, natječaj je raspisan. U Osijeku već radi 26 novih djelatnika u trgovačkom centru.
U 2006. godini u kojoj Brodomerkur slavi 60 rođendan nastavit će se s strategijom razvoja maloprodaje mreže i specijaliziranih centara. «Najavljujemo stoga, već krajem siječnja otvaranje petog trgovačkog centra u Šibeniku u kojega će se investirati 11, 5 milijuna kuna i to u redizajn i opremu objekta. Zatim planiramo dograditi Dujam, pa postojeći centar u Buzinu u Zagrebu, u planu nam je i Zadar. Sve to značit će i nova zapošljavanje, što uz ulaganje u znanja i vještine te novu tehnologiju čini Brodomerkur jednim od najuspješnijih subjekata na hrvatskog gospodarskoj sceni u prometovanju tehničkim robama, rekao je predsjednik Uprave Ivica Kožul.



14.12.2005.

SUTRA SE OTVARA CENTAR U OSIJEKU

U petak 16. prosinca u 12 sati će u poslovnoj zoni Osijeka biti otvoren trgovački centar Brodomerkura.
Novi trgovački centra rasprostire se na tri tisuće metara četvornih i u njemu će se prodavati oko 20 tisuća proizvoda iz proizvodnog programa namijenjenog opremi doma, od bijele tehnike, akustike, video tehnike do kuhinja, alata, elektromaterijala, » potrepština» za vodu, i vrt … Investicija je «teška» 8 milijuna kuna, a u centru će raditi 26 radnika. Radovi na rekonstrukciji i redizajnu poslovnog centra trajali su dva mjeseca. Ukratko rečeno, po onome što se vidi – Dujam, splitski trgovački centar se preselio u Osijek. Evo, malo i iz predviđenog programa. Centar se otvara u 12 sati, a vrpcu će presjeći gradonačelnik Osijeka Anto Đapić i župan Osječko-baranjski Krešimir Bubalo. U ime Brodomerkura i Splita pozdravno slovo će uputiti Ivica Kožul, predsjednik Uprave i Ivo Kutle, direktor Maloprodaje. Jutarnji program u kojem nastupaju i violinistice, dječji zbor i sportsko plesne udruge i balerina Iva Perkušić organiziran je za goste i poslovne partnere, a za kupce će centar biti otvoren u 17 sati. Svaki kupac dobiva dar, a prvi plazmu …
Uz nastup plesnog studija Magic bljesnut će i vatromet, razrezat će se i torta, podijelit tisuća balona …



05.12.2005.

I ZA 2006.BRODOMERKUROV AUTORSKI KALENDAR

I za 2006. godinu, moramo zadovoljiti znatiželjnike, Brodomerkur će opet tiskati svoj autorski kalendar barda umjetničke fotografije A. Verzottija. Brojne smo upite dobili vezane uz kalendar je dobro je poznato da od nekoliko tisuća komada ne ostane ni jedan. Ove godine krenuo je Verzotti do bliže okolice.
Uhvaćeni su tako – briljantan «šum» prirode uz Cetinu, zatim pogled koji puca kroz kanjon Cetine prema moru, a uz vizuru Mile Gojsaličke, tu je i Trogir, pa»zvizdan « na Braču … No, «nema Splita do Splita «pa je i on portretiran na nekoliko stranica kalendara. I jedan mali dodatak, zapis o Brodomerkurovih 60 godina iz foto-arhiva naći će se na svakoj od 12 stranica kalendara.



27.11.2005.

ZA DESET MJESECI REZULTATI MANJI OD PLANA

Rezultati poslovanja za prvih deset mjeseci lošiji su od očekivanih i od plana rečeno je na prošlotjednom sastanku Uprave s menadžmentom tvrtke. Naplata potraživanja, održavanje tekuće likvidnosti, smanjivanje nekurentnih zaliha uobičajene su točke dnevnog reda. Ako se rezultati poslovanja promatraju kumulativno siječanj – listopad, ostvaren je promet u visini od 1, 366 milijuna kuna što je za 9, 5 posto manje nego 2004. godine.



09.11.2005.

ZA ŠEST MJESECI -DRUGI PO PRIHODU U ŽUPANIJI

U posebnom prilogu Poslovnog tjednika i FINE sabrani su rezultati tvrtki po županijama. Odmah valja reći kako Grad Zagreb «drži» 53, 5 posto hrvatskog gospodarstva. Daleko, iza Zagreba po ostvarenjima u prvom polugodištu su poduzetnici druge najveće županije Splitsko – dalmatinske. Tu je 6532 poduzetnika u prvih šest mjeseci ostvarilo ukupno 15, 43 milijardi kuna prihoda, što je 6, 4 posto ukupnog prihoda hrvatskog gospodarstva, odnosno više nego 8 posto manji udio od onoga što su zauzeli poduzetnici hrvatske metropole. Dok se u Zagrebu najviše investiralo u građevinarstvo dotle su ulaganja u našoj županiji bila usmjerena u trgovinu na malo, a u trgovinu na veliko najviše se ulagalo u Bjelovarsko – bilogorskoj županiji.
U Poslovnom tjedniku nabrojeni su i najveći poduzetnici po županijama po ostvarenom ukupnom prihodu za šest mjeseci. U našoj Županiji prvo je Brodogradilište Split s 914, 7 milijuna kuna ukupnog prihoda, zatim slijedi Brodomerkur sa 680, 5 milijuna kuna, pa Konstruktor, četvrti je Dalmacijacement –RMC Grupa, a peti je Kerum. . Ako bi se pak radio rang svih tvrtki koje su se našle u zbirnom pregledu po najvećim ostvarenjima ukupnog prihoda u prvom polugodištu, Brodomerkur bi zauzimao 11 mjesto.



06.11.2005.

"ZAHUKTAO"SE TRGOVAČKI CENTAR U ŠIBENIKU

I drugi trgovački centar u Šibeniku koji niče na temeljima starog objekta trebao bi biti dovršen do kraja godine, doznajemo od rukovoditelja gradilišta Ive Bakule. Novi objekt rasprostire se na površini od 2. 500 četvornih metara zatvorenog prostora, a pripada mu i oko 3. 000 četvornih metara otvorenog prostora. Trgovački centar postaje sve uočljivijim jer je postavljena metalna konstrukcija, a od građevinskih radova trenutačno se izvode izolacijski i betonski radovi. Projektant je Zoran Jaramaz koji je potpisuje još dva Brodomerkurova trgovačko centra u Splitu – Sirobuju i u Zagrebu Rakitje.



02.11.2005.

"PUNOM PAROM"- CENTAR U OSIJEKU

U planovima razvoja maloprodajne mreže za ovu godinu najavljena je i izgradnju novog trgovinskog centra u Osijeku. Radovi se zahuktavaju, a do sredine prosinca prema dinamičkom planu, kako nam to veli direktor Maloprodaje Ivo Kutle, centar bi trebao biti završen i otvoren uoči blagdana. Trgovački centar se rasprostire na 3. 400 četvornih metara prostora i on će arhitektonskom vizurom podsjećati na « Dujam». Taj naš, splitski centar prihvaćeni je standard za izgled, ali i za dimenzioniranje ponude svih budućih centara. U novom trgovačkom centru zaposlit će se 21 radnik, a natječaj je u tijeku.



30.10.2005.

PRENAMJENA - TRGOVAČKI CENTAR ZA PODUZETNIKE

Sukladno najavama o povećanju efikasnosti i profitabilnosti u maloprodaji, bit će od 2. studenoga provedena reorganizacija u splitskom trgovinskom centru» Sirobuja». Taj najstariji Brodomerkurov trgovački centar postat će Centrom za poduzetništvo. Cjelokupna ponuda po grupama roba od građevinskog materija, alata, sanitarije, do elektroinstalacijskih materijal, i opreme za apartmane, primjerice, prilagođena je potrebama obrtnika i poduzetnika-, vodoinstalatera, građevinara, električara, «pitura», parketara – stolara, bravara i limara…
To je bio razlog što se radila i izmjena ustrojstva i što su ukinuti neki odjeli i utvrđeni novi. Umjesto dosadašnjih šest prodajnih odjela formirana su dva.



25.10.2005.

ZAVRŠENA AKCIJA "SVAKA LASTA ČINI PROLJEĆE"

Petoro štićenica Udruge za inkluziju Lastavice savile su novo gnijezdo na adresi Šimićeva 3, u stanu od 93 četvorna metar. Prigodnim otvaranjem stana sutra će biti završena akcija « «Svaka lasta čini proljeće « koju su pokrenuli Brodomerkur, Slobodna Dalmacija i Ante Verzotti. U humanitarnoj akciji koja je započela prije dvije godine u listopadu, prodajom fotomonografije Ante Verzottija – «Splitski amarcord» uprihodovano je 800 tisuća kuna od čega je kupljen stan. Gotovo tisuću građana, zatim tvrtki, ustanova, škola, vrtića, fakulteta … priključilo se kupnjom fotomonografije ovoj vrijednoj akciji darujući pri tomu 4, 5 cm stana koliko je cijena knjige preračunata u centimetre stana.
Najveća vrijednost ove akcije je senzibiliziranje i sudjelovanje lokalne zajednice u rješavanju problema koji u svakodnevnici često znaju ostati neprepoznatim.
Akcija Svaka lasta čini proljeće « bila je i finalistom svjetskog natječaja za Oskar poslovnosti «STEVIE AWARD BUSINESS» u kategoriji korporativnog programa društvene odgovornosti.



03.10.2005.

UZ 59 GODINA OD UTEMELJENJA

UZ 59. GODINA BRODOMERKURA STABILIZIRATI VELEPRODAJU, RAZGRANATI MALOPRODAJU
Brodomerkur je 30. rujna obilježio 59. godinu od svog utemeljenja koja je po svemu bila najznakovitija u njegova povijesti, jer je ta splitska trgovinska kuća dobila vlasnika tvrtku Mepas iz Širokog Brijega. Svih ovih godina nakon kolapsa Dalme i Jadrantekstila, Brodomerkur je ostao jedinim prepoznatljivim simbolom splitske trgovačke tradicije. Na tragu vlasničkih promjena krenuo je proces restrukturiranja tvrtke s ciljem da se Brodomerkur vrati na uzlaznu poslovnu putanju, bez obzira što je još lider u prometovanju tehničkim robama, no s nešto lošijim rezultatima. Započet je investicijski ciklus u širenju maloprodajne mreže – dogradnja trgovačkog centra u Šibenika je krenula, Osijeka se izgrađuje , završava se projektna dokumentacija za širenje «Dujma»u Splitu. Cijeli poslovni proces ima dva cilja – zadržati i stabilizirati veleprodaju koja je godinama bila Brodomerkurovo najjače oružje, ali paralelno s veleprodajom intenzivnije razvijati maloprodajnu mrežu i trgovačke centre i to prema specijalizaciji – prodajom tehničkih roba konkurentnih po cijeni i kvaliteti.



06.09.2005.

MIRKO GRBEŠIĆ - ZADRŽATI VELEPRODAJU , ŠIRITI MALOPRODAJU

U podužem intervjuu kojega je naš vlasnik Mirko Grbešić dao Slobodnoj Dalmaciji u subotu 3. rujna u kojem je govorio o vizijama razvoja preuzetih tvrtki i širenju na području B i H izdvojit ćemo u kraćim crtama dio koji se odnosi na Brodomerkur.
«Brodomerkur je velika i kompleksna tvrtka pa nam treba vremena da bismo analizirali situaciju unutar tvrtke. Pri kraju smo tog posla i mislim da smo na dobrom putu da od Brodomerkura napravimo najveću trgovačku kuću bijele tehnike i građevinskog materijala i strojeva. Što se planova tiče, pokušat ćemo zadržat ovu djelatnost koju Brodomerkur radi najbolje- to je veleprodaja, a paralelno s time širit ćemo i maloprodaju, jer bez toga dugoročno nema opstanka. U tom dijelu napravili smo već neke korake, pa smo tako krenuli i s gradnjom centra u Šibeniku, pred otvaranjem je sličan u Osijeku, a planiramo i krenuti u širenje dvaju splitskih centara. Što se tržišta BiH tiče Brodomerkur i Mepas zajedno otvaraju jedan objekt u Širokom Brijegu, jer nam je stalo da to bude ovdje gdje nam je sjedište. Već radimo na traženju pogodne lokacije u Sarajevu, Tuzli, Banjoj Luci dok u Mostaru zajedno sa Sokolom već imamo jedan pogodan teren…. . «Mirko Grbešić odlučno je opovrgao navode koji su se u nekim medijima provlačili prema kojoj on, akvizicijom naše tvrtke nakanjuje stvoriti veliki trgovački lanac sličan Konzumu pa veli - …» U Hrvatskoj ne planiramo razvijati trgovinu hranom i proizvodima kemijske industrije, nego samo onaj dio Brodomerkura o kojem sam govorio. Imamo izuzetno dobre odnose s našim partnerima u trgovini gdje je situacija iskristalizirana pa je kasno za takve korake …. Nikada nismo ni imali takvu namjeru. »



01.08.2005.

RANG LISTA PRIVREDNOG VJESNIKA -400 NAJVEĆIH

Ranglista 400 najvećih hrvatskih poduzetnika priprema se već jedanaestu godinu za redom, kao jedan od najznačajnijih projekata Privrednog vjesnika. Temelji se na podacima FINE, a koriste se i podaci Državnog zavoda za statistiku. Od početka 1994. godine do danas, ukupni prihod zadržan je kao osnovni kriterij ovog rangiranja iako se unutar skupine 400 najvećih provodi rangiranje i prema broju zaposlenih, ostvarenju dobiti, vrijednosti imovine te kapitalu i rezervama.
…BRODOMERKUR- DVADESET I SEDMI
Na ranglisti 400 najvećih kada je riječ o ukupnom prihodu Brodomerkur se spustio za šest mjesta i zauzima 27 mjesto ( godinu prije bio je 21), no, bio je pozicioniran i po dobit ali sada ga na toj najljestvici - nema.
Međutim, prema rezultatima ukupnog prihoda Brodomerkur je ostao jednom od najuuspješnijih tvrtku u Županiji jer se ispred njega nalazi samo Brodogradilište Split –19. mjesto.
NAJVEĆI PODUZETNICI PO GRANAMA … ČETVRTI MEĐU DISTRIBUTERIMA Brodomerkur je plasiran među deset naj veletrgovaca. Doduše nismo više treći nego četvrti, ali konkurencija nije mala, a i rezultati Brodomerkura iz prošle su lošiji od planiranih. Dakle, najbolja veletrgovina je- GETRO, slijede – MEDIKA, HYPO LEASING KROATIEN, BRODOMERKUR, PEVEC, EURO PETROL, AGROKOR-TRGOVINA, MEDICAL INTERTRADE, OKTAL PHARMA, AWT INTERNATIONAL.



12.07.2005.

DO KRAJA GODINE STO RADNIKA ODLAZI IZ BRODOMERKURA

S 30. lipnja istekao je rok do kada se mogla donijeti odluku za odlazak iz tvrtke uz potporu. Dakako da je takvo što zahtijevalo dosta vaganja i osobnog promišljanja, jer je riječ o doista teškoj odluci pogotovo ako je u Brodomerkuru odrađen cijeli radni vijek. Stoga tko može zatomiti emociju! Ali i nas je dostiglo vrijeme promjena i prilagođavanja, restrukturiranja u kojem se profiliraju novi poslovni odnosi.
Do kraja godine prema potpisanim dokumentima otići će 100 radnika.
Prema strukturi u starosnu mirovinu odlazi 30 radnika, u prijevremenu mirovinu 24, u invalidsku 9, a na Zavod za zapošljavanje s mogućnošću primanja nadoknade do trenutka umirovljenja-37.



15.06.2005.

GODIŠNJA SKUPŠTINA BRODOMERKURA

Poslovni rezultati Brodomerkura za 2004. godinu nisu na tragu proteklih uspješnih godina. Ostvaren je ukupni prihod u visini od 1, 45 milijardi kuna koji je za 14 posto niže od realizacije prethodne godine, dok je neto dobit od 2, 5 milijuna kuna četiri puta manja od one iz 2003. godine. Skupština je stoga prihvatila prijedlog Uprave da se dobit ne podijeli u dividendu, već da se njom osnaže pričuve tvrtke s obzirom da se teški uvjeti poslovanja nastavljaju i u tekućoj godini. Prioritetna zadaća nam je, istakao je na Skupština predsjednik Uprave Ivica Kožul, stabilizirati poslovanje i dovesti ga na razinu koja bi jamčila prosperitetni razvoj – kada je riječ o novom investicijskom ciklusu u trgovinske centre, uz primjerenu brigu za standard radnika.
Prošla godina znakovita je za Brodomerkur i po tomu što je ta splitska trgovinska kuća dobila većinskog vlasnika, tvrtku MEPAS iz Širokog Brijega koja u svom portfelju drži 92, 42 posto temeljnog kapitala društva. Mali dioničari, njih 294, raspolažu s 4, 17 posto vlasničkih udjela, a Srećko Bahovec u vlasnosti je 2, 4 posto vrijednosti tvrtke.



30.05.2005.

BRODOMERKUR SPONZOR FESTIVALA

Ivica Kožul predsjednik Uprave Brodomerkura i Tomo Mrduljaš
Nakon višegodišnje stanke u sponzoriranju Splitskog festivala Brodomerkur mu se opet vraća. Na ovogodišnjem 45. Splitskom festivalu bit će pokrovitelj finalne večeri u petak 1. srpnja kada će nastupiti i poznati talijanski pjevač Totto Cotugno.



10.05.2005.

BRODOMERKUR FINALIST STEVIE AWARD BUSINESS

Naša akcija za kupnju stana za Udrugu Lastavice doduše još traje, ali je ona zavrijedila prestižno priznanje jer je ušla u finale za dodjelu poslovnog Oscara -STEVIE AWARD BUSINESS, najsveobuhvatnijeg svjetskog programa poslovnih nagrada u pet kategorija. Nominirano je 600 projekata iz 21 zemlje. Ove godine zahvaljujući Brodomerkuru i INI Hrvatska se pojavljuje u konkurenciji po prvi put. Nakon dvomjesečnog odlučivanja u preliminarnom natjecanju u kojima su sudjelovali stručnjaci različitih zanimanja iz cijelog svijeta, eto, Brodomerkurova se mala, osmišljena humanitarna akcija visoko pozicionira do finala u kategoriji koja se ove godine pojavljuje po prvi put –korporativni program društvene odgovornosti. U toj kategoriji zajedno su nominirane i američke i ostale kompanije pa će se dodijeliti dva kipića. Osiguravajuća kuća THAI s 251 poslovnicom na Tajlandu, poslovnog OSCARA je zaslužila za program – dar života jednog čovjeka za više ljudi. Riječ je akciji doniranja organa koju ta osiguravajuća kuća već nekoliko godina provodi u suradnji s Crvenim križem pa su imali više od 350 tisuća donatora organa. Uz to podržavaju i iniciraju cijeli niz programa socijalne brige za stanovništvo i među ostalim osposobljavanje za život hendikepirane osobe… Američka tvrtka je ALICOR inc. trgovinska kuća koja posluje 80 zemalja svijeta s prihodom od 6, 2 milijarde dolara i 12 tisuća zaposlenih nagradu u kategoriju korporativne socijalne odgovornosti zaslužili su za program pomaganja djeci nazvan jedan po jedan U njemu sudjeluju svojim donacijom u stipendiranje djece u zemljama u kojima posluju. U dvije godine u stipendije su investirali 14 milijuna dolara i darovali 170 tisuća sati kroz volonterske programe i to akcijama u kojima sudjeluju zaposlenici, dioničari i kupci.
Neskromno rečeno, ugodno se naći u tako uglednom svjetskom društvu među nominiranih sedam svjetskih kompanija za spomenut nagradu. Uz prvonagrađene i Brodomerkur, tu su se još u finale plasirali–Alcan iz Montreala, Jani King iz Dallasa –Texas, Oracl Corporation i Union Fenosa iz Madrida. Svi finalisti i pobjednici pozvani su na spektakularnu gala večer u hotel Sheratonu New Yorku 19. svibnja, a organizatori su isti oni ljudi koji to radi i za filmskog Oscara.
I još jedan dodatak Hrvati su ipak veliki kreativci jer je INA osvojila STEVIE AWARD i to za produkciju dokumentarnog filma o sponzorstvu hrvatskog olimpijskog tima.



02.05.2005.

OTVARA SE NOVI TRGOVAČKI CENTAR U ZAGREBU

U četvrtak 5. svibnja otvoriti će se novi maloprodajno – distribucijski centar u Buzinu koji se rasprostire na 7 tisuća četvornih metara otvorenog i zatvorenog prostora. Na dvije etaže trgovinskog centra prodavat će se proizvodi namijenjen opremi doma – kućanski aparati, kuhinje, audio- videotehnika, informatička oprema. Taj asortiman dopunjen je i specijaliziranim programom – nautičke opreme i manjih plovila, a na površini od tri tisuće četvornih metara rasprostire se skladište koje će doskora biti preseljen na novu lokaciju pa će cijeli objekt postati trgovačkim centrom. U Buzin, koji je uz Rakitje drugi Brodomerkurov centar u Zagrebu, investirano je oko 20 milijuna kuna i zapošljava trinaest radnika. Brodomerkur će prema strateškom planu intenzivirati ulaganja u maloprodaju mrežu, pa je do kraja godine predviđeno redizajnirati tri postojeća trgovačka centra u Kninu, Gospiću, Šibeniku te nastaviti širenja maloprodajnog lanca tehničke robe do Osijeka.



17.04.2005.

BUZIN SE OTVARA U SVIBNJU

Trgovački centar Brodomerkura na jednoj od najatraktivnijih zagrebačkih lokacija otvorit će svoja vrata 5. svibnja.
Uređenje tog drugog Brodomerkurovog maloprodajnog punkta u Zagrebu dovršeno je još prošle godine, ali je cijeli posao oko otvorenja prolongiran zbog čekanja svih potrebnih dokumenata.
Na dvije etaže prodavat će se proizvodni program namijenjen opremi kućanstva. U tom Brodomerkurovom centru bit će zaposleno 13 radnika.



10.04.2005.

2004.-LOŠA GODINA PO REZULTATIMA

Ukupni prihodi Brodomerkura prošle godine iznosili su 1, 45 milijardi kuna i bili su 14, 2 posto niži nego u godini prije, a smanjeni su i ukupni rashodi, za 13, 6 posto, na 1, 44 milijarde kuna. Ostvarena je neto dobit u visini od 2, 5 milijuna kuna, što je smanjenje za nešto više od četiri puta u odnosu na dobit iz 2003. godine kada je ona iznosila 11, 2 milijuna kuna.
Prihodi od prodaje u zemlji smanjeni su za 14, 6 posto u odnosu na godinu prije i iznose 1, 37 milijardi kuna, a smanjeni su i prihodi od prodaje u inozemstvu s 51, 1 milijun kuna na 40, 7 milijuna kuna u prošloj godini.
Rezultate poslovanja prokomentirao je predsjednik Uprave Ivica Kožul.
Prošla godina bila je specifična po mnogočemu od promjene vlasničke strukture pa do otežavajućih poslovnih okolnosti koje su se bitno odrazile na poslovni rezultat. Poznato je da smo usprkos svim mjerama pozornosti i osiguranih instrumenata plaćanja imali neposlovnih ponašanja i udar na imovinu što se u konačnici odrazilo i na rezultat prošle godine koji je» devastiran» za oko šest milijuna kuna.



05.04.2005.

BRODOMERKUR NA SPLITSKOM SAJMU NAUTIKE

Sedmi međunarodni sajam nautike –Croatian Boat Show u gradskoj luci s Auto Showom na Gripama ove godine okupio je rekordan broj izlagača –250 na površini od 95 tisuća četvornih metara. Ponudom su pokriveni svi segmenti nautičkog biznisa. Naša tvrtka i Odjel nautike predstavljaju se prepoznatljivim programom – Tohatsu motorima, nautičkom opremom, priborom za ribolov. Izloženi su još na površini od 240 četvornih metara i gumenjaci Maestral, pasare splitskog proizvođača Ven. Tu su i nezaobilazni skuteri Malaguti.



14.03.2005.

NOVI DIREKTOR ZA FINANCIJE, RAČUNOVODSTVO I INFORMATIKU

Za v. d. direktora Područja financija, računovodstva i informatike imenovan je Ivica Sunara. On je s 28 godina trenutačno najmlađi Brodomerkurov direktor. Na to mjesto došao je nakon četverogodišnjeg staža u tvrtki i s mjesta samostalnog referenta u Odjelu drva i proizvoda od drva. Sunara će uskoro završiti poslijediplomski studij Financijskog menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Splitu. Ovaj novi posao pravi je izazov za njega pa će se, veli nam, maksimalno potruditi da opravda ukazano mu veliko povjerenje. I ta odluka Uprave na tragu je već najavljenih kadrovskih poteza da se na odgovornija mjesta postavljaju mlađi ljudi.



02.03.2005.

ZLATNA SPIRALA BRODOMERKUROVU KALENDARU

Jučer je prigodom otvorenja Sajma Gast na splitskome Žnjanu priređene svečana dodjela priznanja Zlatna spirala za najbolje kalendare u organizaciji Slobodne Dalmacije. Uručene su zlatne spiralne statuice u nekoliko kategorija, a Brodomerkurov kalendar Dioklecijanu u spomen kao iznimni portret grada dobio je priznanje u kategoriji - ostalih-višelisnih kalendara.
Evo i obrazloženja žirija na čelu kojega je bio dizajner Mario Brzić-već tradicionalan kalendar, prava je oda starome Splitu za njegov 1700 rođendan. Živa fotografija vizualnog majstora Ante Verzottija još jednom vodi nas kroz intimne rakurse nataložene povijesti ovog sredozemnog briljanta. Zajedno s razrađenim kalendarijem ovo je pravi svijetli trag naše vječne opstojnosti.
Vrijednost našeg kalendara je u tome što je on postao jednim od prepoznatljivih Brodomerkurovih proizvoda i što ga je gotovo nemoguće naći nakon promocije. Stigao su tako Split i Brodomerkur do svih kontinenata svijeta i nebrojeno zemalja u kojima živi neki Splićanin.
Dodajmo da kada je riječ splitskom okruženju nagrađen i kalendar Splitske Banke, a najveću nagradu GRAND PRIX za cjelovitost koncepcije dobio je kalendar CROATIA AIRLINES.



28.02.2005.

BRODOMERKUR NA GASTU

Od 2. do 6. ožujka na splitskome Žnjanju održava se tradicionalni sajam GAST pa će Brodomerkur i ove godine biti prisutan u sali tri. Na 80 – tak četvornih metara predstavit će s Končarovim linijama kuhinja za ugostiteljstvo.



27.02.2005.

MENADŽMENT -TRI NOVA DIREKTORA

Prema novom ustrojstvu smanjen je broj profitnih centara pa ih sada ima osam. Imenovani su i svi direktori profitnih centara pa će menadžment Brodomerkura činiti osam direktora i tri člana Uprave. Direktor PC-a Maloprodaja je Ivo Kutle koji je na ovo mjesto došao s rukovodećeg mjesta u Jadranskom osiguranju. Direktor PC-a Metali, alati, oprema i moto-nautika je Denis Čović koji je počeo raditi kao pripravnik i do novog imenovanja bio je šef odjela u Zagrebu.
Direktor PC-a Kućanski aparati, informatika i namještaj je Ranko Fredotović.
Direktor PC-a Kemija je Željan Dragojević koji je bio šef Odjela papira.
Direktor PC-a Građevinarstvo, hidro i termo instalacije i oprema je Željko Pašalić.
Direktor PC-a Inženjering je Emil Prkić.
Direktor PC –a Elektromaterijal je Ivan Bilić.
Direktor PC –a Energetika je Andrija Dumanić



23.02.2005.

PRIZNANJE ZA NASTUP NA SAJMU NAUTIKE

Na 14. sajmu sporta i nautike na Zagrebačkom velesajmu dodijeljne su pohvale i priznanja najuspješnijim izlagačima. Među 350 izlagača Brodomerkur je, već drugi put za redom, dobio priznanje za prezentaciju tvrtke.



15.02.2005.

NAJAVA UZ SAJAM NAUTIKE I SPORTA

Već tradicionalno Brodomerkur se pojavljuje kao izlagač na Sajmu nautike i sporta koji se ove godine održava od 23. do 27. veljače na velesajmu. U paviljonu deset na površini od 120 četvornih metara bit će prezentiran program vanbrodskih motora Tohatsu i brodova Arkos.



07.02.2005.

OD 1.VELJAČE -NOVO USTROJSTVO

Od 1. veljače stupila je snagu nova organizacija pa su tako u zajedničkim funkcijama ukinuti sektori, od njih su formirana dva područja –Financija, računovodstva i informatike i Korporativni poslovi i logistika. Smanjen je broj profitnih centara, njihovi poslovi pripojeni su postojećim centrima s dopunjenim nazivima : Metali, alati, oprema i motonautika; Kućanski aparati, informatika i namještaj i Građevinarstvo, hidroinstalacije i oprema.
Slijedom takvih promjena došlo je i do spajanja odjela, formiranja novih, s tim da su reorganizacijom obuhvaćena i pripadajuća skladišta.



01.02.2005.

STARTALA NOVA UPRAVA-REORGANIZACIJA TVRTKE

Nova tročlana Uprava Brodomerkura na čelu s Ivicom Kožulom startala je s radom, pa se kao tri ključne točke navode - stabilizacija i unaprjeđenje poslovanja te racionalizacija troškova. Trentačno se radi reorganizacija tvrtke pa se neke poslovne funkcije objedinjuju. Smanjit će se broj menadžera, ali kao je to rekao predsjednik Uprave Kožul, jedan od uvjete kod preuzimanja ovih odgovornih poslova u "tranzicijskom razdoblju "je ne - otpuštanju radnika.



01.02.2005.

UZ AKCIJU ZA UDRUGU LASTAVICE - NAJ ŠKOLI KOMPJUTOR

Osnovna škola Split III zasluženo je danas dobila na dar kompjutor od Brodomerkura, nakon što su učenici i nastavnici te škole bili najuspješniji u akciji činjenja dobra i prikupljanju sredstava za kupnju stana za Udrugu Lastavice. Kunu po kunu prikupljeno je 3. 165 kuna i kupljeno 8 fotomonografija Ante Verzottija Splitski amarcord, jer Brodomerkur kao inicijator humanitarne akcije prodaje vrijednu knjigu foto - zapisa o Splitu koji je portretiran na 315 različitih načina. Akciji koja je počela u prosincu prošle godine i završila na polugodištu ove godine sudjelovalo je 28 splitskih srednjih i osnovnih škola pa se na računu za stan našlo vrijednih 28. 288 kuna. Tako je u akciji koju smo simbolično nazvali KUNOM DO DOBROČINSTVA, prodano 70 fotomonografija, a učenici i nastavnici dodali su vrijednih tri kvadrata i 19 centimetara u stanu koji je već kapariran za pet lastavica. I kada se zbroje učinci u prodaji fotomonografije svih ovih deset mjeseci koliko akcija traje rezultat je – prikupljenih 633. 954 kuna i prodanih 1577 knjiga. To je trenutačno stan od 74 četvorna metra pa preostaje još 20 kvadrata za savijanje novog gnijezda Udruge Lastavice.



17.01.2005.

IZ ISTRAŽIVANJA - NAJVAŽNIJA KVALITETA PROIZVODA

Svake godine se sukladno zahtjevima standarda kvalitete ISO 9001 provodi istraživanje zadovoljstva kupaca pa ćemo navesti neke bitne točke iz analize, mada provedena anketa sugerira dobar stav anketiranih potrošača prema Brodomerkuru.
Prigodom donošenja odluke o kupnji u Brodomerkurovoj maloprodaji, najvažnija je tvrde naši anketirani kupci kvaliteta proizvoda, zatim servis, pa uslužno osoblje, izbor robe, a cijena je tek na petom mjestu.



12.01.2005.

NOVI NADZORNI ODBOR I NOVA UPRAVA

Na danas održanoj Skupštini dioničkog društva Brodomerkur usvojene su izmjene i dopune Statuta od kojih su najvažnije promjene broja članova Nadzornog odbora i Uprave te nova imenovanja. Zbog isteka mandata imenovan je novi peteročlani Nadzorni odbor kojega čine Mirko Grbešić ( predsjednik), Božo Režić, Zdravko Pavić, Tončo Zovko i Stipe Bulić kao predstavnik radnika. Nadzorni odbor imenovao je i novu Upravu na čelu koje je Ivica Kožul, a ostala dva člana su Damir Bokšić i Nediljko Čarić. Sva trojica bili su članovi stare Uprave.
Ova nova imenovanja rezultat su preuzimanja Brodomerkura i novog vlasničkog ustroja prema kojem 92, 42 posto vrijednosti te uspješne splitske trgovinske tvrtke drži Mepas iz Širokog Brijega koji je u vlasništvu Mirka Grbešića.



09.01.2005.

U SRIJEDU SKUPŠTINA DRUŠTVA

Skupština dioničkog društva Brodomerkur održat će se u srijedu 13. siječnja u 11 sati, a glavna točka među navedenih pet, bit će odluka o izmjeni i dopuni Statuta te izbor novog Nadzornog odbora. Prema izmjenena Statuta novi Nadzorni odbor broji pet članova, a broj članova Uprave smanjen je sa pet na tri. Nadzorni odbor imenovat će i novu Upravu Brodomerkura.



02.01.2005.

U NOVU S NOVIM VLASNIKOM - MEPASOM

Prema konačnim podacima MEPAS je vlasnik 92, 42 posto Brodomerkura i raspolaže s 91. 800 dionica. Svoje dionice prodalo je 850 malih dioničara, svi veliki. Jedino većim dioničarem ostao Srećko Bahovec koji je prodao jedan dio, ali ostavio još 2. ooo dionica ili 2 posto vlasničkog udjela. Neprodano je dakle, ostalo 7, 5 posto vrijednosti tvrtke, a među onima koji nisu dionice prodali nalazi se nekolicina zaposlenika i Brodomerkurovih umirovljenika. Brodomerkur je kupljen za 85 milijuna kuna. Jedna stranica uspješne Brodomerkurove povijesti je završena, otvorena je druga i to u 59. godini od utemeljenja.



Brodomerkur prodajni centri

  • Trgovački centar Dujam

    Solinska 47
    21 000 Split

    Tel.: + 385 (0)21 301 777
    Faks: + 385 (0)21 301 168
    E-mail:TCDujam@brodomerkur.hr

    Radno vrijeme:

    pon.- pet. 7.30 - 20.30

    subotom: 7.30 - 19.30

    ODJEL GRAĐEVINSKOG MATERIJALA:

    pon. - sub.  6.30 - 17.00

    NEDJELJOM NE RADIMO

     

  • Trgovački centar Šibenik

    Put Solarisa 7
    22 000 Šibenik

    Tel.: + 385 (0)22 492 540
    Faks: + 385 (0)22 492 550
    E-mail: TCSibenik@brodomerkur.hr

    Radno vrijeme:

    pon - sub.   07.30 - 20.00

    GRAĐEVINSKI MATERIJAL: pon. - pet. 7,30 - 17,00

                                                           subotom 7,30 - 12,30

    NEDJELJOM NE RADIMO

     

  • Trgovački centar Knin

    Trg Ante Starčevića 1
    22 300 Knin

    Tel.: + 385 (0)22 660 520
    Faks: + 385 (0)22 662 720
    E-mail: TCKnin@brodomerkur.hr

    Radno vrijeme:

    pon. -pet. 07.00-20.00

    subotom  07.00-13,0

    NEDJELJOM NE RADIMO

  • PRODAVAONICA

     PRODAVAONICA

    SPLIT, MARMONTOVA 5

     tel.: + 385 (0)21 343 142

    e-mail: prod409@brodomerkur.hr

     Radno vrijeme:

    pon.- pet. 08.00 - 20.00

    subotom  08.00 - 13-00

    NEDJELJOM NE RADIMO

  • PRODAVAONICA

    VEDRO POLJE

    tel.: + 385 (0)22 660 346,

    e-mail: prod463@brodomerkur.hr

     RADNO VRIJEME:

    pon. - pet. 7,30 - 14,30

    subotom   7,30 - 12,30