Nalazite se na: Arhiva novosti > Arhiva novosti - 2006

Arhiva novosti - 2006

19.12.2006.

IVICA KOŽUL O PLANOVIMA ZA 2007.

ŠIRENJE TRGOVAČKIH CENTARA, ALI I VELEPRODAJE
O planovima predsjednik Uprave Ivica Kožul kaže-
Strateški plan Brodomerkura je još više ojačati i povećati udio na tržištu u trgovačkoj djelatnosti. Stoga je u tijeku restrukturiranje organizacijsko i kadrovsko u sva tri naša poslovna područja – veleprodaji, maloprodaji i inženjeringu.
To znači da ćemo težište djelatnosti postepeno pomicati prema-Zagrebu i Slavoniji, pa ćemo se intenzivnije širiti u tom dijelu Hrvatske. U veleprodaji nam je uz specijalizaciju, strateški interes napraviti centralni – distribucijski centar u Zagrebu ili najbližoj okolici. Maloprodajnu djelatnost također ojačavamo i to sa specijaliziranim trgovačkim centrima – otvorili
smo takva dva, u Šibeniku i Osijeku. Redizajniramo i povećavamo površinu jednog od dva splitska centra, u izvedbenom projektu predviđeno povećanje TC Dujam na 8 tisuća četvornih metara. Širimo se i do Zadra, upravo definiramo lokaciju. Treći naš poslovni segment su inženjering poslovi koji se razvijaju već 20 godina. Naša tvrtka izvodila je i najzahtjevnije projekte – u građevinarstvu, energetici i opremanju objekata. U tim poslovima slijede dorade sukladno zadanim zakonskim okvirima. Brodomerkurovih 60 godina koji ističu s ovom godinom obilježene su ne samo uspješnim poslovnim rezultatima, već i proaktivnim odnosom prema društvenoj zajednici. Tako smo zaokružili humanitarni projekt (prikupili planiranih milijun i po kuna)za dogradnju i modernizaciju centra za onkologiju kojega zajedno s nama iniciraju i Županijska liga protiv raka i Slobodna Dalmacija.
I za kraj no, ne manje važno snagu naše kuće čine stručni kadrovi jer mi kontinuirano zapošljavamo mlade ljude, uglavnom ekonomiste. U toj kadrovskoj «obnovi «zaposlili smo 130 novih radnika tijekom dvije godine.



03.12.2006.

UZ MEĐUNARODNI DAN VOLONTERA

Radnici Brodomerkura će Međunarodni dan volontera 5. prosinca obilježiti tako što će posaditi cvjetnu zaštitnu ogradu u vrtu Doma za mlade. Postalo je već dijelom korporativne kulture da se radnici Brodomerkura priključuju svim ovakvim i sličnim manifestacijama koje organizira neprofitni sektor.



22.11.2006.

"TRKOM PROTIV RAKA "U SUBOTU 25.STUDENOGA

U mjesecu borbe protiv raka u subotu 25. studenoga održat će se po drugi put utrka od Zvončaca do Marmontove ulice pa se i na taj način Split pridružuje brojnim drugim gradovima u svijetu koji na isti, simboličan način, obilježavaju borbu protiv raka. U 11 sati bit će dat znak za start trke, a za tu prigodu napravljene su i majice koje će se moći kupiti na startu na Zvončacu po cijeni od 30 kuna. «Da ti zdravlje mogu vratit, ja bi trka ne staja …»slogan je kojem će se priključit škole, vrtići, građani, sportaši.
Ovogodišnja trka koja će postati tradicionalnom, posvećena je prikupljanju donacija za modernizaciju i dogradnju centra za onkologiju koju su uz Županijsku ligu inicirali Brodomerkur i Slobodna Dalmacija, pa će sva sredstva od prodaje ići u fond za «Centar od ljubavi «. Na tom računu prikupljeno je 1. 370. 965, 29 kuna od planiranih milijun i po kuna.
Županijska liga protiv raka tiskala je i edukativne prospekte koje će dijeliti građanima u subotu.



14.11.2006.

ZA DEVET MJESECI -4,8 PUTA VEĆA DOBIT

Za devet mjeseci ove godine ostvaren je ukupni prihod od 1, 119 milijarde kuna što je za deset posto više od istog razdoblja prošle godine. Bruto dobit veća je za gotovo pet puta ili preciznije 4, 8 puta i iznosi 19, 7 milijuna kuna. U istom razdoblju investirano je 24 milijuna kuna u objekte i opremu.



12.11.2006.

400 NAJVEĆIH" PRIVREDNOG VJESNIKA "-BRODOMERKUR 35

Među 400 najvećih po ukupnom prihodu Brodomerkur je pozicioniran na 35 mjesto i spustio se u rangu za osam mjesta u odnosu na 2004. godinu. Od tvrtki s našeg područja među najuspješnijim u Hrvatskoj nalazi ih se samo 19. Po ukupnom prihodu najbolji je Brodosplit – Brodogradilište kao sedamnaesti, pa Konstruktor –inženjering –39. , Kerum 58. , pa Tommy 99. Prema ostvarenoj dobiti od 5, 8 milijuna kuna nakon oporezivanja Brodomerkur je rangirani na 208, a po prihodu od izvoza s 62 milijuna kuna nalazi se na 204 mjestu.
Brodomerkur je rangirana i među 200 najvećih uvoznika i zauzima 32 mjesto s realiziranim uvozom od 352. 432 milijuna kuna. PETI U GRANI U trgovini na veliko Brodomerkur zauzima peto mjesto s ukupnim prihodom od 1. 3 milijarde kuna. Prvi je Getro s ukupnim prihodom od 2 milijarde kuna, pa Hypo Leasing Kroatien, Medika, onda slijedi tvrtka koja nije dopustila objavu rezultata, pa Brodomerkur. NAJBOLJI U TEHNIČKOJ BRANŠI Naš konkurencija također je pala za nekoliko mjesta u odnosu na rang iz 2004. godine. Brodomerkur je zadržao lidersko mjesto u svojoj tehničkoj branši - zagrebački Elektropromet i riječki Elektromaterijal za oko sto mjesta u rangu su pozicionirani iza Brodomerkura.
PO UKUPNOM PRIHODU DRUGI U ŽUPANIJI Po ostvarenom ukupnom prihodu Brodomerkur je drugi iza Brodosplit – Brodogradilišta. Po dobiti nismo među prvih pet u Županiji – prvi je Jadroplov s 57 milijuna kuna dobiti (sveukupno 45 mjesto), zatim slijedi Dalmacijacement s 50 milijuna kuna, pa Drvenik TUNA s 43 milijuna kuna dobiti, Pivac s 37 milijuna i Studenac s 25 milijuna kuna dobiti.



26.10.2006.

FOTOZAPIS SA SAJMA SASO

Brodomerkur na sajmu Saso 2006:
Prezentacija agregata Endress - Hotel Split, 26. 10. 2006 od 10 do 12 sati: Prezentacija Lincoln Electronic - na Sajmu svaki dan: Viličari Jungheinrich



25.10.2006.

ZA DOBROSUSJEDSKE ODNOSE - ZLATNO SRCE

Veliko zlatno srce Splita 3, naziv je priznanja koje je predsjednik Gradskog kotara Split3 Miroslav Rosandić uručio članu Uprave Nediljku Čariću. To je godišnja nagrada koja se Brodomerkuru dodjeljuje za 60 uspješnih godina, ali i za brigu o okolišu čime se doprinosi i ljepšem izgledu budući da je Brodomerkurova poslovna zgrada smještena u toj gradskoj zoni, stoji u obrazloženju.
Brodomerkur je prvi koji je nagrada GK dobio, a će one postati tradicionalnima. Naime, Gradski kotar Split 3 u kojem živi oko 13 tisuća stanovnika odlučio je napraviti mali iskorak, neuobičajen u splitskom okruženju te poticati, promovirati i nagrađivati dobre susjedske odnose s tvrtkama koje imaju sjedište u tom GK, izdvajati pojedince koji su se istakli svojim angažmanom te udruge i grupe građana. Na Dan Kotara 18. svibnja što je i datum rođenja Ruđera Boškovića čije ime jedna ulica nosi, bit će proglašen i počasni građanin Splita 3.



18.10.2006.

VEĆ TRADICIONALNO BRODOMERKUR NA SAJMU SASO

PC Metaloprerada, alati i moto -nautika i PC Kemija sa svojim partnerima prezentirat će se na sedamdesetak četvornih metara na splitskome Žnjanu i Sajmu SASO koji se otvara 25. listopada. Na štandu od sedamdesetak četvornih metara bit će izloženi proizvodni programi od alata, do varne tehnike, i bruseva. Uz zatvoreni prostor predviđena je i demonstracija varne tehnike i Lincolna iz Rijeke i to na 12 četvornih metara otvorenog prostora, a na isto toliko kvadrata bit će predstavljeni i viličari TPZ –a. Prema programu u hotelu Split će se 26. listopada, uz Brodomerkurovu potporu, organizirati i prezentacija agregata Endress i to od 10 do12 sati.



18.10.2006.

NAGRADNA IGRA "60 GODINA, 60 POKLONA"

Od 2. studenoga pa do 31. prosinca trajat će Brodomerkurova nagrada igra s ukupnim fondom nagrada od 312. 602, 41 kunu. U nagradnoj igri sudjeluju kupci iz prodavaonica, trgovačkih centara, kao i onih u sustavu franšizinga. Bit će darovano ukupno 60 kupaca, baš koliko nam je i godina, ali po prvi put će Brodomerkur darovati automobil vrijedan 155. 848 tisuća kuna – Megan Coupe Cabrio ( Lux Dinamic 1. 6 16 V).
Druga po vrijednosti nagrada je skuter Malagutti – Phantom 122cm vrijedan 23 tisuće kuna. Tu su u nizu još dvije kuhinje, vanbrodski motor Tohatsu, pa dvije plazme, računalo, perilice rublja i posuđa, klima uređaj, digitalna kamera, foto aparat…. Nagrade završavaju s bonom od tisuću do petsto kuna uz mogućnost izbora proizvoda prema volji nagrađenih. Izvlačenje sretnih dobitnika bit će organizirano u Dujmu 19. siječnja 2007. godine i to u 12 sati.



16.10.2006.

PLANOVI RAZVOJA - NOVI CENTRI , NOVI KADROVI

Zagreb i Osijek dvije su fokusirane točke razvoja Brodomerkurovoga poslovanja u strategiji razvoja kada je riječ o veleprodaji. Maloprodaju očekuje širenja u trgovačke centre – u planu je Zadar i proširivanje Dujma za još 4 tisuće četvornih metara (ukupno oko 8 tisuća četvornih metara ). Novi izazovi očekuju i Inženjering, s mogućim restrukturiranjem što će ovisiti o zakonskim odredbama zacrtanim u Pravilniku za obavljanje djelatnosti građenja. Primanje novih zaposlenika i kadrovska obnova kontinuirani su dio poslovne politike.



03.10.2006.

TRI TISUĆE UČENIKA ZAGRLILO GRAD I ŽIVOT

U srijedu 27. rujna učenici 19 splitskih škola sudjelovali su u humanitarnoj akciji ZAGRLIMO GRAD, pa su u dužini od 1. 170 metara rukama povezali širu gradsku jezgru oko Dioklecijanove palače. Ta akcija bila je potpora i promocija humanitarnoj akciji za modernizaciju i dogradnju Centra za onkologiju u Splitu. Cijeli niz događaja pratio je gradski zagrljaj kojim je simbolično zagrljen život koji je toga časa pulsirao u gradu. Šime Strikoman je snimio milenijsku fotografiju s učenicima, a na Rivi je trajala prodajno akcija – CD-ova, knjiga, plakata bedževa, slastica slike, plakati s Mrdujske regate… Pohvala i Podravci koja je besplatno svim sudionicima akcije dijelila vodu "Studenu". Bila je tu i «piramida zdrave prehrane», a na informativnom štandu mini –edukaciju odradili su liječnici – onkolozi.
Zabavni program je trajao cijeli dan, a nastupili su – dječji zbor "Mali Split", plesna grupa "Sedmi vjetar " te estradnjaci – Guliano, Luka Nižetić, Tutti Frutti, grupa Ribari, Bomba, klapa Maslina.
I mada ne najvažnije, ali ipak spomenimo da je u prodajnoj akciji uprihodovano 13. 703, 60 kuna te da su se gotovo svi donirani predmeti prodavali po simboličnih deset do dvadeset kuna. Organizatori akcije ZAGRLIMO GRAD, Slobodna Dalmacija, Županijska liga protiv raka i Brodomerkur odlučili su 2. 000 kuna od skupljenih sredstava donirati Udruzi za limfome i leukemiju.



03.10.2006.

ZA 60 GODINA MILIJUN KUNA ONKOLOGIJI

Proslava jubilarne obljetnice tvrtke i njen rođendan bit će obilježena humanitarnom donacijom akciji za modernizaciju i dogradnju centra za onkologiju i to u visini od milijun kuna. Uručivanje čeka bit će upriličeno u srijedu 4. listopada u prostorijama Centra za onkologiju. S ovim iznosom skoro smo se približili zadanom cilju – milijun i po kuna – naime, na računu će se od sljedećeg tjedna biti 1. 291. 335, 15 kuna. Sve ovo začinjeno je dobrim vijestima za dogradnju kata za što se i prikupljaju sredstva – dobivena je i građevinska dozvola.
Vezano uz izgradnju objekta valja spomenuti i još dvije vrijedne donacije – IGH za kontrolu projekta za zaštitu od buke i uštedu energije te toplinsku zaštitu ( vrijednost donacije 5. 724 kn ) i tvrtka Foramen - kontrola mehaničke otpornosti (visina donacije 2. 500 kn).



27.09.2006.

ŠEZDESET GODINA BRODOMERKURA

U subotu 30. rujna Brodomerkur će proslaviti 60 godina od osnutka. Brodomerkur je ostao jedinom trgovačkom tvrtkom na ovom području koja ispisuje povijest nekada jake splitske trgovačke branše u kojoj su posustali i veliki i jači kao što su bili Dalma ili Jadrantekstil. Tu neku daleku prošlost svjedoči još Radio centar u kojem je kako je pisao jedan novinar, sredinom prošlog stoljeća, kao dijete »nosom parao izlog» i gledao ondašnja čuda elektronike i akustike –«radio za pod mišku na baterije« ili televizore marke RIZ. Prošlo je vremena i vremena, događaja i događaja, odlazili su i dolazi ljudi u Brodomerkur. Bilo je tuga, i radosti baš kao u životu čovjeka koji je napunio 60 godina.
Svim vremenima usprkos splitska trgovačka kuća još uvijek je lider u svoj branši, prometovanju tehničkom robom i visoko rangirana među 500 najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj.



20.09.2006.

HUMANITARNO- PROMOTIVNA AKCIJA "ZAGRLIMO GRAD "

U srijedu 27. rujna na splitskoj rivi točno u podne oko tri tisuće djece splitskih osnovnih škola sudjelovat će u promotivno – humanitarnoj akciji ZAGRLIMO GRAD. Uz podnevna zvona s crkava djeca će umrežiti ruke i povezati 1. 170 metara šire gradske jezgre te tako na simbolično zagrliti život koji toga trenutka pulsira grad. Pokrovitelj» gradskog zagrljaja «je Poglavarstvo grada Splita. Taj događaj u srijedu podrška je centralnoj akciji za dogradnju i modernizaciju Centra za onkologiju koju su inicirali Brodomerkur, Slobodna Dalmacija i Županijska liga protiv raka. Tijekom četiri i po mjeseca od njenog početka na žiro računu Županijske lige prikupljeno je 243 tisuće kuna. Donatorska akcija koja se odvija pod nazivom «Centar od ljubavi « traje do travnja sljedeće godine i cilj je prikupiti milijun i po kuna.



04.09.2006.

ZA ŠEST MJESECI DOBIT VEĆA ŠEST PUTA

Bruto dobit za prvih šest mjeseci iznosi 17, 3 milijuna kuna i za šest puta je veća od ostvarene u istom razdoblju lani. Ukupni prihod veći je za 5, 3 posto i realiziran je u visini od 716 milijuna kuna. Rashodi su veći za 3 posto i iznose 699 milijuna kuna. Ovakav rezultat komentira se ne samo povećavanjem prihoda već i ekonomičnijim i efikasnijim odnosom prema troškovima.



04.09.2006.

POJAČANA UPRAVA - REZIĆ NOVI ČLAN

Božo Rezić imenovan je novim članom, sada četveročlane Uprave Brodomerkura.
Do Godišnje Skupštine tvrtke Rezić je bio zamjenik predsjednika NO, a na to mjesto imenovan je Ivan Grbešić.



15.08.2006.

PRENESENO IZ "LIDERA"- BRODOMERKUR MEĐU 50 NAJ KOMPANIJA

Među 50 najvećih domaćih kompanija prema poslovnom tjedniku Lider, odnosno Zavodu za poslovna istraživanja, rangiran je i Brodomerkur na 43 mjesto i to prema poslovnim rezultatima za 2005. godinu. Na listi se među tvrtkama iz Splita još nalaze – Brodosplit, zatim Splitska banka te Konstruktor –inženjering. Po riječima novinara top-liste najvećih domaćih kompanija proteklih godina ne donose velika uzbuđenja, jer čelne pozicije zauzimaju uvijek isti. Prvo mjesto godinama drži INA, zatim HEP, HT …
… MEĐU 50 PRVIH NAJVIŠE TRGOVACA Deset trgovaca nalazi se na rang listi Zavoda za poslovna istraživanja od kojih je najbolji rezultat ima Konzum. Tu su uz Brodomerkur još Getro, Billa, Tisak, Metro, Kaufland…Svima je karakterističan rast prihoda, a dobri rezultati cijelog sektora trgovine vidljivi su i iz statistike- promet u trgovini na malo porastao je prošle godine za oko 6, 5 posto u odnosu na godinu prije.



26.07.2006.

PROFIL BRODOMERKUROVOG KUPCA ZVANOG ANTE

Iz svakog istraživanja koje je do sada provedeno vezano uz potrošače može se isčitati još ponešto, pa tako primjera radi moguće je doznati, i «skenirati « Brodomerkurovog prosječnog kupca. Dakle, to je dobro držeći muškarac u najboljim godinama, četrdeset i tri su mu, s izrazito pozitivnim stavom o kupnji u Brodomerkuru, jer ne treba smetnuti s uma tradicija kupovanja u njegovoj obitelji vezana je uz našu tvrtku. Stoga, kod odabira prodavaonica za kupnju tehničke robe najradije bira naše prodavaonice, jer je zadovoljan prodajnim osobljem –ljubaznošću i kvalitetom usluge. Brodomerkurove trgovine su njegov izbor i zbog kvalitete proizvoda, pa ne razmišlja o cijeni. On kao i većina muškaraca radije plaća gotovinom, a kupuje mjesečno ili kvartalno.
Našem skeniranom kupcu još nedostaje ime. Nazovimo ga najčešćim imenom, Ante.



19.07.2006.

GRBEŠIĆ NAJMENADŽER BiH I JUGOISTOČNE EUROPE

Mirko Grbešić vlasnik Brodomerkura dobio je priznanje kao najbolji menadžera BiH i jugoistočne Europe. To priznanje uručio mu je ocjenjivački sud kojeg je imenovala Agencija za izbor najmenadžera iz Zenice, uz obrazloženju kako je Grbešić zavrijedio tu nagradu stoga, što tvrtke koje su u njegovom vlasništvu i izabrani menadžerski timovi, postižu izuzetne poslovne rezultate i nalaze se među najuspješnijima u Hrvatskoj odnosno BiH. Mirko Grbešić je, da podsjetimo uz splitski trgovinsku kuću Brodomerkur, još vlasnik i Saponije, Koestlina te širokobriješkog Mepasa.



12.07.2006.

ISTRAŽIVANJE - USLUGA I KVALITETA PROIZVODA NA PRVOM MJESTU

Iz ankete kojom se istraživalo zadovoljstvo kupaca prema obvezama iz norme ISO 9001: 2000 razvidno je koje to segmente poslovanja treba razvijati, a koje nadograđivat. Većina od 310 anketiranih kupaca u Brodomerkurovim trgovinama su muškarci od 36 do 50 godina. Kod odluke na kupnju anketirani kupci izdvajaju kao najbitnije- uslužnost osoblja i kvalitetu proizvoda. I upravo ta dva elementa se u provedenom istraživanju navode kao Brodomerkurova prednost u odnosu na druge trgovce.
Iz ankete kojom se istraživalo zadovoljstvo kupaca prema obvezama iz norme ISO 9001: 2000 razvidno je koje to segmente poslovanja treba razvijati, a koje nadograđivat. Većina od 310 anketiranih kupaca u Brodomerkurovim trgovinama su muškarci od 36 do 50 godina. Kod odluke na kupnju anketirani kupci izdvajaju kao najbitnije- uslužnost osoblja i kvalitetu proizvoda. I upravo ta dva elementa se u provedenom istraživanju navode kao Brodomerkurova prednost u odnosu na druge trgovce.
Rezultati ankete 310 kupaca još



28.06.2006.

PRIZNANJE ZA UZORNO PONAŠANJE PREMA POTROŠAČIMA

NA SVEČANOJ SJEDNICI GOSPODARSKOG VIJEĆA ŽK SPLIT, 27. LIPNJA 2006. , PO PRVI PUT DODIJELJENO I POSEBNO PRIZNANJE ZA UZORNO PONAŠANJE U ODNOSIMA S POTROŠAČIMA Naime, na sjednici Gospodarskog vijeća HGK Župan ijske komore Split, održanoj u prosincu 2005. godine, na kojoj je glavna tema bila zaštita potrošača odlučeno je da ŽK Split uz već tradicionalne godišnje nagrade ubuduće dodjeljuje i posebno priznanje trgovcima za poštivanje prava i uspostavljanje i razvijanje dobrih odnosa s potrošačima. Priznanje se dodjeljuje na prijedlog Udruge "Dalmatinski potrošač" Split i uz suglasnost Državnog inspektorata u Splitu. Osnovni kriterij izbora za dodjelu priznanja je činjenica da tijekom godine za koju se dodjeljuje priznanje od strane potrošača nije bilo iskazanih primjedbi na postupanje trgovaca pri rješavanju reklamacija, i to Savjetovalištu za za štitu potrošača pri udruzi «Dalmatinski potrošač», Državnom inspektoratu Područnoj jedinici Splitu i Županijskoj komori Split. Budući da udruga “Dalmatinski potrošač” već ima zadatak izvještavati javnost o trgovcima koji su prekršili prava, cilj je da se ovim putem uvede i obrnuta praksa nagrađivanja najboljih i time se stimulira primjereno ponašanje u odnosima s potrošačima. Također, Hrvatska gospodarska komora jedan je od nositelja realizacije Nacionalnog programa za zaštitu potrošača kojeg je donio Hrvatski sabor, pa se i na ovaj način angažira u navedenoj problematici.
Dobitnik priznanja za 2005. godinu: Brodomerkur d. d. Split
(preneseno iz obrazloženja op. a)



28.06.2006.

BRODOMERKUR NA 167 MJESTU PO IZVOZU

Prema podacima Zavoda za poslovna istraživanja za prošlu godinu kada je riječ o izvoznicima, trebao je stoti s ove liste ostvariti izvoz od sto milijuna kuna što je značajan pomak u odnosu na godinu ranije, kada je stoti ostvario izvoz od 58 milijuna kuna. Dvjesto nabrojenih sa ZAPI- jeve liste ostvaruju čak 90 posto izvoza.
Inače, posljednji podaci pokazuju da je hrvatsko gospodarstvo orijentirano na domaće tržište, gdje ostvaruju 85 posto svojih prihoda, a tek 15 posto zarade potiče iz izvoza. I dok domaće kompanije, pa i lideri na tržištu najveći prihod ostvaruju kod kuće, dotle tvrtke u vlasništvu stranaca postaju sve važniji i zanimljiviji izvoznici.
Brodomerkur se» plasirao» na 167 mjesto sa 62 milijuna ostvarenih od izvoza u 2005. godini što čini 4, 49 postotni udio izvoza u prihodima.
S tim i takvim rezultatima Brodomerkur je rangiran i među pet najvećih izvoznika u Županiji.



18.06.2006.

PO PRVI PUT UPRAVA POTPISALA KOLEKTIVNI UGOVOR SA SINDIKATOM

Predsjednik Uprave Ivica Kožul i predsjednik Nezavisnog sindikata Ivo Lovrić
Danas je po prvu put u uspješnoj 60- godišnjoj povijesti Brodomerkura potpisan kolektivni ugovor Nezavisnog sindikata Brodomerkura s upravom. Na prigodnoj svečanosti na ugovor koji vrijedi godinu dana i za kojega su pregovori trajali dvije godine, potpis su «stavili « predsjednik Uprave Ivica Kožul i predsjednik Sindikata Ivo Lovrić. Grupni portret pregovarača pojačan Ozrenom Matijaševićem, predsjednikom HUS -a
Kolektivnim ugovorom utvrđena su sva prava radnika koja su ranije bila definirana Pravilnikom o radu kao što je najniža i osnovna bruto plaća za svako radno mjesto. Sastavni dio Kolektivnog ugovora čini među ostalim i mogućnost dobivanja trinaeste plaće, ako se ispuni plan poslovanja te božićnica koja se može isplatiti i u većem iznosu od tisuću kuna, no, uz isti uvjet realizacija planiranog.



06.06.2006.

JOŠ JEDAN NOVI PROFITNI CENTAR

Formiran je još jedan novi profitni centar, ukupno deset. Iz PC –a 11, odnosno iz PC Metali, alati oprema i moto nautika nastao je još jedan specijalizirani profitni centar i to PC 12 ili Profitni centar Metaloprerade, alata, moto nautike. U okviru tog Profitnog centra nalaze se ovi odjeli – Odjel vijčane robe, Odjel metaloprerade, alata i opreme, Odjel varne tehnike i Odjel moto nautike.
Profitni centar 11 koji je i bio najveći centar po broju odjela preimenovan je u «stari naziv» PC Crna i obojena metalurgija s istim odjelima.



16.05.2006.

GODIŠNJA SKUPŠTINA BRODOMERKURA U LIPNJU

Glavna Skupština tvrtke najavljena je za 8. lipnja s uobičajenim dnevnim redom i izvještajima Uprave o poslovanju i rezultatima u 2005. godini. Dioničari tvrtke, od kojih je najveći Mepas s portfeljom od 92, 41 posto, donijet će i odluku o raspodijeli neto dobiti koja je kao što znate ostvarena u visini od 5. 818. 168 kuna. Na Skupštini će se raspravljati i donijeti odluku o promijeni Statuta tvrtke. Riječ je o upisu novih djelatnosti – međunarodno otpremništvo, prijevoz robe cestom i prekrcaj tereta te skladištenje roba. Predložena je i izmjena Statuta koja se odnosi na broj članova Uprave, tako što se ona može sastojati od jednog do pet članova. Isto tako uz razrješnice članovima Nadzornog odbora koji su mandat obavljali 2005. godine, predložen je i opoziv člana NO Bože Rezića, a za člana NO predložen je Ivan Grbešić iz Zagreba.



10.05.2006.

DANAS OTVOREN NOVI TRGOVAČKI CENTAR U ŠIBENIKU

Trgovački centar Brodomerkura na Mandalini u Šibeniku otvorio je danas vrata kupcima bez velike "pompe". Na temeljima starih prodavaonica niknuo je centar koji se rasprostire na površini od ukupno 7. 200 četvornih metara, od čega interijer zauzima 2. 200 kvadrata. TC Šibenik vizurom podsjeća na splitski Dujam, a u njemu se prodaje isti program namijenjen opremi doma - sanitarije, keramika, elektrooprema, bijela tehnika, audio-video tehnika, boje, alati, građevinski materijal. . . Vrijednost investicije je oko 15 milijuna kuna. Šibenski Brodomerkur zaposlio je osam novih prodavača od ukupno 20 zaposlenika, koji su radili u dvije bivše prodavaonice.



25.04.2006.

PREMA "LIDERU" - MEĐU STO NAJVREDNIJIH KOMPANIJA

Tržišna vrijednost kompanija u Hrvatskoj tradicionalno ne igra posebno važnu ulogu, za razliku od država s razvijenim tržištima kapitala. No, situacija se postepeno mijenja, pa se nedavna ponuda islandskog Activisa za kupnju Plive zasnivala upravo na tržišnoj vrijednosti Plivinih dionica uvećanih za premiju. Stoga su se u tjedniku «Lider» potrudili i napravili rang listu 100 najvrednijih kompanija na hrvatskim burzama. Brodomerkur je prema nekoliko kriterija- prosječnoj cijeni dionice, prometu u 2005. godini te tržišnoj kapitalizaciji svrstan na 91. mjesto.
To zapravo znači da tržišna vrijednost Brodomerkura za 2005. godinu iznosi 163. 896. 150 milijuna kuna. Promet dionicama Brodomerkura na burzi prošle iznosio gotovo 2 milijuna kuna ili trgovalo se s 1. 700 dionica. I još jedan najsvježiji podatak za prva tri mjeseca ove godine – tržišna vrijednost Brodomerkura porasla je na 198. 662. 000 kuna, pa bi se na rang listi popeo za deset mjesta i bio bi 81. Interesantan je i podatak da samo 16 tvrtki od 50 najvećih po ukupnom prihodu kotira na jednoj od dvije domaće burze. Stoga su i im i rezultati transparentni, dapače dužni su podnositi tromjesečne rezultate poslovanja. Brodomerkur je i rangiran i među tih 50 «naj» kompanija po ukupnom prihodu za 2005. godinu. Zauzima 27mjesto, jedini u svojoj djelatnosti, a s područja Splitsko dalmatinske županije tu se nalaze još Brodogradilište Split ( 19 mjesto) i Konstruktor – inženjering (38 mjesto).



20.04.2006.

POČETAK HUMANITARNE AKCIJE ZA CENTAR ZA ONKOLOGIJU

U nedjelju na dan Sv. Jure zaštitnika Županijske lige protiv rak započinje velika humanitarna akcija te Lige, Brodomerkura i Slobodne Dalmacije koja ima za cilj prikupiti milijun i po kuna za dogradnju i modernizaciju Centra za onkologiju. Akcija pod nazivom « Centar od ljubavi» trajat će godinu dana, do sljedećeg blagdana Sv. Jure. Brodomerkur će od svakog izdanog računa izdvojiti po kunu u svim centrima, trgovinama i «franšizing» prodavaonicama. Predviđamo da bi na taj način mogli uplatiti za Centar oko 500 tisuća kuna. Organizirat će se još cijeli niz akcija s partnerima koji žele poduprijeti ovaj plemeniti cilj u podizanju razine liječenje te opake bolesti o kojoj gotovo svaka i obitelj ima svoju priču, a mnoge su i sa sretnim završetkom. Naime, svaki četvrti Hrvat oboli od neke od malignih bolesti.
Poziv za akciju Dan knjiga i ruža « nedjelja u 10 sati
U nedjelju 23. travnja od 10 do 14 sati na Rivi će se održati akcija « Dan knjiga i ruža « kada se prema običajima u nekim zemljama na Sv Juru, muškarcima daruje knjiga, a ženama ruža. Tim simboličkim činom označit će se i početak akcije «Centar od ljubavi». Uz volontere udruga vezanih uz maligne bolesti, knjige i ruže prodavat će i novinari Slobodne Dalmacije, zaposlenici Brodomerkura, volonteri Lige i liječnici.



18.04.2006.

REZULTAT ZA 2005 - DOBIT ZNAČAJNO PORASLA

Promet je ostvaren u visini od 1. 387. o93. 090, 36 kuna što je za 4, 3 posto niže od prometa ostvarenog u 2004. godini.
No, zato je dobit povećana značajno i to za 130 posto u odnosu na
2004. godinu. Ili bruto dobit iznosi 8, 022 milijuna kuna, a nakon oporezivanja 5, 818 milijuna kuna. Ono što posebno treba izdvojiti je i podatak da su troškovi smanjeni za oko 20 posto. Uz to nastavljena je i investicijski ciklus koji je poslovno obilježio gotovo sve protekle Brodomerkurove godine, a na broju ih je upravo šezdeset. Investirano je oko 20 milijuna kuna i to u rekonstrukciju trgovačkog centra u Osijeku, zatim u izgradnju centra u Šibeniku, kupljena je robna kuća Dinarka u Kninu, te investirano u opremu i modernizaciju voznog parka u skladištu.



02.04.2006.

NOVI PROFITNI CENTAR

Od 1. travnja počele se primjenjivat odluka Uprave prema kojoj se profitni centar 17, Građevinarstvo reorganizirat u dva. Novi profitni centar 15 ili Sanitarna, vodo, termo oprema i instalacije ima ove odjele- Odjel hidrotehničke i termo instalacije, Odjel sanitarne tehnike, Odjel sanitarne keramike uz pripadajuće skladište sanitarija, vodovoda i kanalizacije



28.03.2006.

MALAGUTI NA AUTO SHOWU

Brodomerkur već tradicionalno sudjeluje na auto-moto showu na Zagrebačkom velesajmu, pa je to slučaj i ove godine. Na pedesetak četvornih metara predstavio se programom skutera Malaguti.
Iz ponude izdvajamo najnoviji tip - PASWORD od 250 cc



14.03.2006.

UZ SVJETSKI DAN POTROŠAČA

Brodomerkur kao društveno odgovorna tvrtka, jer je na prijedlog Društva za zaštitu potrošača ušla u knjigu UNDP-a ( United Nations Development Programme), pokazala je da educirajući svoje zaposlenike o Zakonu o potrošačima poštuje prava kupaca tako što zna svoje obveze. Upravo danas na dan kada se «slavi potrošač» dužnost je još jednom
ponoviti lekciju u kojoj je potrošač visost. To veći, jer cijela moderna koncepcija marketinga počiva na individualizaciji odnosa prema kupcu. Kupac postaje taj koji bira -ponuđeni proizvodi u svim trgovinama isti su, s gotovo istim cijenama i iste kvalitete. Što nas to čini drugačijima? Sve više prihvaćen je princip tzv. personalizirane ponude. Običnim rječnikom rečeno-Kupac je kralj, usluga čini razliku!



21.02.2006.

DEVETI PUT NA SAJMU SPORTA I NAUTIKE

Na Zagrebačkom velesajmu otvoren je danas 14. sajam Sporta i nautike na kojemu se predstavlja 420 izlagača iz 28 država. Brodovi, jahte i jedrilice privlače posjetitelje koji će ove godine od 250 izloženih brodova moći vidjeti i 50 iz domaće *radionice*. Među 160 izlagača iz Hrvatske nezaobilazan je već deseti put za redom Brodomerkur koji se predstavlja vanbrodskim motorima marke Tohatsu. Ove godine obilježava deseta obljetnicu suradnje i zastupanja japanskih motora. Motori Tohatsu su redizajnirani pa će njihovo predstavljanje u Zagrebu proteći u znaku promocije koja se u cijelom svijetu odvija pod nazivom - *New color of Tohatsu *.



20.02.2006.

GLOBALIZACIJA- FRANCUZICA BI RADO RADILA U BRODOMERKURU

Tržište rade je brže nego što ćemo mi u Europu, pa u tom smjeru, evo, i molbe stigle na našu adresu od mlade Francuzice Antoine Chauceprat iz La Rochea Sur Von. Rado bi ona došla raditi na određeno vrijeme u Brodomerkur i to ili u marketing ili u komercijalu, jer upravo završava studij sa specijalizacijom, kako piše, za biznis, za marketingu i komunikacije. U CV mlada Francuzica navodi kako je već diplomirala Ekonomiju i društvene znanosti, govori španjolski i engleski, a praksu je odrađivala u Michelinu i Citroenu te se bavila i komercijalnim poslom u lokalnom dnevniku. A, zašto je izabrala baš Brodomerkur –«… jer želi raditi u velikoj kompaniji, lideru u svom području». Drži nas ozbiljnom firmom, uz to što želi upoznati i našu kulturu i zemlju što je posebno privlači. Svakako će raditi u nekoj od europskih zemalja, najviše bi voljela da to bude Brodomerkur i Hrvatska. Eto, kako nas Antoine vidi. Tko bi se bunio! ?



13.02.2006.

BRODOMERKUR U MILANU NA SAJMU PLASTIKE

Danas je otvoren Sajam plastike u Milanu na kojemu sudjeluje gotovo dvije tisuće kompanija iz 55 zemalja svijeta. Na ovom četrnaestom po redu Sajmu pod na šatandu organizatora Hrvatske gospodarske komore - Županijske komore iz Splita, pojavit će se drugi put za redom i Brodomerkur.



13.02.2006.

CIVILNO DRUŠTVO I POSLOVNI SEKTOR U PARTNERSKOM ODNOSU

Na završetku šestogodišnjeg programa razvoja nevladinih organizacija, koju financiraju Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID), a provodi ga Academy for Educational Development (AED), održano je u Zagrebu predstavljanje svih programa ( uz procjenu učinjenoga) iz Hrvatske koji su dobili tu američku potporu za pokretanje potencijala zajednice kroz udruge. Na tribini koja je tim povodom organizirana, među gospodarskim subjektima, Brodomerkur i Podravka izabrani su kao tvrtke koje su nazočnima predstavili svoja pozitivna iskustva, ali i mogućnost daljeg razvoja u umrežavanju odnosa sa civilnim sektorom.



13.02.2006.

NOVA PROCEDURA ZA BESPLATNU DOSTAVU

Od danas je uvedena i zapisana nova procedura za besplatan prijevoz kupljene robe u našoj maloprodaji. S obzirom na primjedbe na rad dostave, ali i u cilju povećanja zadovoljstva kupaca učinjene su neke preinake u obavljaju ovih poslova. Točno su specificirane robe koje će se besplatno dostavljati kupcima, uz uvjet da račun dosegne «određeni» iznos. Primjerice – bijela tehnika, akustika, namještaj, štednjaci, peći na kruta goriva, kompresori mogu se «mukte» donijeti kupcu samo ako račun iznosi 1. 500 kuna ili više i to u krugu od 20 kilometara. Ako je udaljenost veća od spomenute do 40 kilometara, onda kupac plaća dostavu od 60 kuna, a za veću, udaljenost do sto kilometara, platit će sto kuna. Povećan je i broj proizvoda koji se dostavljaju na kućnu adresu, pa su primjerice uključeni i građevinski materijal i sanitarije.



08.02.2006.

PREUREĐUJE SE TRGOVAČKI CENTAR U GOSPIĆU

I dok se u Šibeniku kreće sa završnim radovima na uređenju interijera – police, u još jednom trgovačkom centru, u Gospiću obavit će se djelomična rekonstrukcija i to drugog i trećeg kata. Prodajni centar u Gospiću više nije robna kuća nego trgovački centar, pa će i on dobiti prepoznatljiv vizualni identitet.



02.02.2006.

NOVO RADNO VRIJEME TVRTKE

Od ponedjeljka 6. veljače Brodomerkur starta s novim radnim vremenom od 8-16 sati. Trgovački centri i prodavaonice radili su sukladno vremenu svih ostalih trgovaca, no komercijala i svi prateći sektori počinjali su radni dan sat ranije, u 7 sati.



22.01.2006.

UZ ZAKONSKE ODREDBE - PROCEDURE ZA PRIKUPLJANJE OTPADA

Brodomerkur ne spada među trgovačke tvrtke koje moraju otkupljivati ambalažu, ali ima zakonsku obvezu izraditi plan gospodarenja otpadom u skladu s gradskim i županijskim planovima. Sve radnje na imenovanju odgovornih osoba koje će kontinuirano voditi brigu o otpadu, po vrstama i količinama, te posebnim spremnicima za specijalni otpad, napravljene su. Za svaku lokaciju utvrđene su procedure o prikupljanju i odvoženju otpada po vrstama. Briga o otpadu, odvozu i reciklaži posebice papira i kartona, i do sada je bila dio Brodomerkurove društvene odgovornosti pa su nove zakonske odredbe iskorištene da se još jednom ta tema izanalizira i posloži prema važećin aktima kako bi se izbjegle sankcije koje nisu male.



16.01.2006.

CILJEVI U NOVOJ- OD KADROVSKE OBNOVE DO NOVIH INVESTICIJA

Ušli smo u 2006. godinu, godinu u kojoj Brodomerkur obilježava 60 godina svojeg uspješnog poslovanja. Uprava na čelu s Ivicom Kožulom zacrtala je nekoliko ključnih točaka koji će biti poticajem i okosnicom boljeg pristupa u obavljanju poslova i postizanju rezultata - kadrovska obnova
- rast maloprodaje kroz postojeće i nove investicije - specijalizacija inženjeringa - stimulativno nagrađivanje i podizanje standarda zaposlenika - core business i nadalje ostaje veleprodaja koju je potrebno i dalje unaprjeđivati.



Brodomerkur prodajni centri

  • Trgovački centar Dujam

    Solinska 47
    21 000 Split

    Tel.: + 385 (0)21 301 777
    Faks: + 385 (0)21 301 168
    E-mail:TCDujam@brodomerkur.hr

    Radno vrijeme:

    pon.- pet. 7.30 - 20.30

    subotom: 7.30 - 19.30

    ODJEL GRAĐEVINSKOG MATERIJALA:

    pon. - sub.  6.30 - 17.00

    NEDJELJOM NE RADIMO

     

  • Trgovački centar Šibenik

    Put Solarisa 7
    22 000 Šibenik

    Tel.: + 385 (0)22 492 540
    Faks: + 385 (0)22 492 550
    E-mail: TCSibenik@brodomerkur.hr

    Radno vrijeme:

    pon - sub.   07.30 - 20.00

    GRAĐEVINSKI MATERIJAL: pon. - pet. 7,30 - 17,00

                                                           subotom 7,30 - 12,30

    NEDJELJOM NE RADIMO

     

  • Trgovački centar Knin

    Trg Ante Starčevića 1
    22 300 Knin

    Tel.: + 385 (0)22 660 520
    Faks: + 385 (0)22 662 720
    E-mail: TCKnin@brodomerkur.hr

    Radno vrijeme:

    pon. -pet. 07.00-20.00

    subotom  07.00-13,0

    NEDJELJOM NE RADIMO

  • PRODAVAONICA

     PRODAVAONICA

    SPLIT, MARMONTOVA 5

     tel.: + 385 (0)21 343 142

    e-mail: prod409@brodomerkur.hr

     Radno vrijeme:

    pon.- pet. 08.00 - 20.00

    subotom  08.00 - 13-00

    NEDJELJOM NE RADIMO