Nalazite se na: Arhiva novosti > Arhiva novosti - 2011

Arhiva novosti - 2011

19.12.2011.

.. I BOŽIĆNICA

Dakle, kao i prošle godine zaposlenici Brodomerkura dobit će božićnicu od tisuću kuna u bonovima.
Taj iznos potrošitće u jednom od trgovačkih lanaca - Konzum, Tommy, Kerum ili Studenac.



13.12.2011.

DJECI DAR ZA SV.LUCU

Djeca do 12 godina, ukupno njih 147, dobila su dar od tvrtke povodom obilježavanja Sv. Luce. Riječ je o novčanom iznosu u visini od 400 kuna.



30.11.2011.

"VJETRENJAČA" - BRODOMERKUR OSMI

Kada je jučer objavljen popis tvrtki koje su se najviše javljale na natječaje za javnu nabavu državnih tvrtki svi oni koji znaju kako Brodomerkur radi očekivali su ga na listi. Pokušavali smo i mi ući, ali je stranica bila blokirana, no zato nam je pomogla kolegica, novinarka Slobodne Dalmacije koja nas je izvijestila kako smo na osmom mjestu prema podacima za 2009. i 2010. Dakle, pokazalo se da smo se javili na 190 natječaja ukupne vrijednosti od 451 milijun kuna za 40 jedinstvenih naručitelja. Najveći su HEP, gradovi Vinkovci i Zadar. Zbog nesporazuma u komunikaciji nismo dali odgovor na upit stoga ga evo ga sada.
Već davno ustrojeno poslovno pravilo tvrtke je da se javljamo na sve natječaje javne nabave i za to postoji utvrđena procedura. Treba li objašnjavati da je to jedan od načina da naša veleprodaja, najuspješnija u prometovanju u tehničkoj branši u zemlji, dođe do većih i kvalitetnih poslova s osiguranim plaćanjem. To što se Brodomerkur pojavljuje samo je dokaz kako se ozbiljno i odgovorno pristupa poslu. Javiti se natječaj ne znači posao i dobiti, kao što naći se na spomenutoj listi ne znači „raditi u mutnome“ kako se hoće iskrivljavanjem činjenica sugerirati. Stoga smo mi ponosni na sve poslove koje smo dobili i odradili i na ovaj transparentan način.
(Preneseno iz VIJESTI- internog glasila tvrtke, objavljeno 29. studenog)



30.11.2011.

IZ LIDERA - 50 NAJMOĆNIJIH SUSTAVA HR GOSPODARSTVA

S ukupnim prometom od 1, 054 milijardi kuna za 2010. godinu Brodomerkur je prema Lideru izlistan kao pedeseti „najjači „ gospodarski subjekt u zemlji.
Na vrhu liste su dvije banke –Raiffeisenbank i Erste bank, slijede ih Podravka i Uljanik, Croatia osiguranje, Vipnet…



30.11.2011.

BILJEŠKA - KADA MAGNETI "DOBIJU NOGE"

Jedan naš mlađi radnik koji je prošao doškolovanje za dizaličara, ali i za autogeno zavarivanje baš je ta svoja stečena znanja dobro iskoristio …
S dizalice na kojoj je radio otpilio je magnete za limove i prodao ih u otpad.
Možete misliti kako su šefovi u skladištu bili iznenađeni kada su jednog jutra ugledali dizalicu bez pomoćnih „ruku“. I kreće potraga …Trebalo je prvo utvrditi tko je „majstor“ pa je naš kolega Vedran Pupačić krenuo u potragu. Obilazio otpade i konačno našao magnete, ali i opis prodavatelja. Pupačić je iz svog džepa izdvojio 720 kuna i otpilano vratio. Za toliko ih je naime, naš momak iz priče prodao, a oni bi novi, uz postavljanje, tvrtku stajali oko 35 tisuća eura.
Naravno kraj je poznat- uručen mu je otkaz, ali još je „vrednije „ objašnjenje da se magneti dugo nisu dugo koristili.
Odlukom Uprave Vedranu Pupačiću će biti dodijeljena novčana nagrada za savjesno i odgovorno ponašanja.
(preneseno iz VIJESTI- interno glasilo, 29. studenog)



05.10.2011.

BRODOMERKUR U "SPALATINI"

Gradska knjižnica Marko Marulić je matična županijska knjižnica pa prema zakonu ima obvezu formirati Zavičajnu zbirku. Zadatak je, naime, prikupljanje i čuvanje materijalne građe - tiskovina, slika, fotografija, mapa, predmeta … ali i zapisa u analognom i digitalnom obliku.
Takva bibliotečna građa informacija je o povijesnom vremenu, svjedočanstvo o mjestu, ljudima i događajima.
Stoga i Zavičajna zbirka Splita, Spalatina, u svojoj građi traži vjerodostojne podatke o Brodomerkuru.
U mailu koji smo dobili od Bogdana Bačića iz GKMM piše – Brodomerkur je najpoznatija i najstarija trgovačka kuća u Splitu, a o njoj nemamo ništa, čak niti monografiju. Stoga vas molimo da nam pomognete obogatiti vašu i našu Zavičajnu zbirku kako bi ona postala što kvalitetnijom…



28.09.2011.

OBLJETNICA -65 GODINA BRODOMERKURA

Za koji dan, točnije 30. rujna Brodomerkur će napuniti 65 godina. Dobre godine je naš slavljenik napunio, no davno su prošli dani kada se rođendan obilježavao. To je baš kao i u stvarnom životu, nakon šezdesete, godine se sam od sebe zbrajaju … Kaže se važno je zdravlje.
E pa tako i mi ovom prigodom usprkos stagnaciji poželimo da i nakon 65-te
Brodomerkur potraje, poživi baš zato što je Brodomerkur tvrtka koja značajno obilježava živote radnika, ali i identitet grada.
… POVIJESNO SJEĆANJE IVANA ĆUKA
I kao što priliči ovoj prigodi poigrali smo se i brojkama.
Brodomerkur zapošljava 580 radnika ( podatak od 30. rujna ).
Muškarci su „mnogoljudniji“ i od ukupnog broja njih je 391, žena je 189.
Najbrojniji su u strukturi zaposlenici sa srednjom stručnom spremom, ukupno ih je 233.
Visokoobrazovanih radnika je 208 ( 10 magistara znanosti, 132 VSS i 61 VŠS).
Najduže staž u Brodomerkuru ima Ivan Ćuk iz Maloprodaje. Ima i najdulje pamćenje o „lipim i grubim „ stvarima u firmi. Sjeća se onih svih događaja i povijesti Brodomerkura koja za njega traje čak 42 godine.
Sve te godine naime Ivan je upisao isključivo u Brodomerkuru
… I SRETAN ROĐENDAN MARIJU



14.07.2011.

IZ ČASOPISA LIDER - PO UKUPNOM PRIHODU 81.

Svake godine stručni časopis Lider objavi podatke o najuspješnijim tvrtkama s obzirom na ostvarene rezultate prethodnog obračunskog razdoblja.
Tako je prema ukupnom prihodu za 2010. godinu Brodomerkur pozicioniran na 81. mjesto što je pad za 16 mjesta u odnosu na godinu ranije, dok je prema ostvarenoj dobiti plasiran na 435 mjesto među tisuću poduzeća.
Veleprodaja
Među 192 tvrtke koje su izlistane u kategoriji „ veleprodaja – ostalo“ Brodomerkur je 12, a u 2009. godini bio je 10.



13.06.2011.

PRAVILA KORPORATIVNE KULTURE

Spliska trgovačka kuća, nakon niza godina, ponovno je definirala Pravila korporativne kulture koje predstavljaju set vrijednosti u koje tvrtka i njezini zaposlenici vjeruju i koje zastupaju.
Osnova načela bi im trebala pomoći da lakše rješavaju nesnalaženja, a i probleme etičke i pravne prirode.
Osnove korporativne kulture posebno su detaljno razrađeni u dijelu koji se odnosi na područje komunikacija i međuljudskih odnosa.
Sastavni dio Pravila korporativne kulture je i provedbeni dio, ali i upitnik s ocjenama za svakog zaposlenika tvrtke koje na kraju mjeseca daju rukovoditelji organizacijskih jedinica.



27.05.2011.

DOBIT POVEĆANA ZA 10,5 POSTO

Skupština Brodomerkura u Zadru
DOBIT U PRIČUVE
Na Skupštini dioničkog društva Brodomerkur koja je održana 27. svibnja u Zadru odlučeno je da se dobit nakon oporezivanja, u iznosu od 3, 065 milijuna kuna stavi u pričuve. U 2010. godini splitska trgovačka tvrtka ostvarila je dobiti koja je veća za 10, 5 posto u odnosu na onu iz 2009. godine.
Ukupni prihodi realizirani je u visini od 1, 045 milijarde kuna što je za 18 posto manje u odnosu na godinu prije.
Većinski vlasnik Brodomerkura s 92, 4 posto je tvrtka Mepas.
Istog dana održane su skupštine svih društava u sustavu Mepasa, Maraske koja je bila domaćin, Brodomerkura, Saponije iz Osijeka i Koestlina iz Bjelovara.



18.05.2011.

ŠTO SVE MOŽE LJUBAZNI I EDUCIRANI PRODAVAČ!

Poštovana,
odlučila sam Vam poslati mail ponukana i ugodno iznenađena osobljem Brodomerkura poslovnice Dubrovnik. I inače imam samo pozitivna iskustva sa ljubaznošću i dobrim poznavanjem artikala Vaših prodavača jer smo dosad tamo kupili skoro svu bijelu tehniku i podosta građevnog materijala ali danas, kad smo suprug i ja već odlučili otići u drugi dućan i tamo kupiti LCD TV jer smo vidjeli dobre recenzije na internetu a kojeg nije bilo u Brodomerkuru, odmah smo odustali zbog nestručnosti i nadasve neljubaznosti osoblja tog dućana. Otišli smo u Brodomerkur gdje nas je jedan mladi dečko (kojem sam nažalost zaboravila ime) tako ljubazno i stručno informirao da smo odlučili kupiti potpuno drugi TV i s kojim smo prezadovoljni.
Samo sam htjela reći koliko je važna ljubaznost i stručnost osoblja i neposredna komunikacija i u 5 min je proizvod bio kupljen. Da ne mislite da imam kakve rodbinske veze sa nekim od osoblja napomenuti ću da sam rođena Riječanka udana u Dubrovniku :-)
S poštovanjem, Maja Sladić Mratinović



09.05.2011.

NAJAVA SKUPŠTINE DRUŠTVA

U Zadru će se 27. svibnja, kako je to već uobičajeno zadnjih nekoliko godina, održati Glavna skupština Brodomerkura. Na Skupštini će biti podneseno izviješće o stanju Društva, bit će riječi i o godišnjem financijskom izviješću, revizorskom izviješću, a Uprava će dati prijedlog o uporabi dobiti …
Taj prijedlog glasi da se ostvarena dobit nakon oporezivanja u iznosu od 3. 065. 071, 00 kuna rasporedi u ostale pričuve Društva.
U 2010. godini ostvaren je ukupni prihod od 1. 045. 512. 593, 00 kuna što je za 18 posto manje nego 2009. godine.



07.03.2011.

NJABOLJI ODJEL -BRAVO ZA MILENU I KOLEGE

Što obećano to i učinjeno! Za mjesec siječanj stimulativnu nagradu kao najbolja organizacijska jedinica dobilo je pet radnika Odjela metaloprerade, struje i vode u Trgovačkom centru Dujam. I to najbolje ostvreni rezultat i razliku u cijeni.
Još je impresivnije što taj Odjel tek osam mjeseci vodi žena – Milena Perišić, a njoj uz bok su i ostali vrijedni radnici koji su se svojski trudili da u „mrtvilu“ siječnja pokažu kako se usprkos recesiji, može bolje.
Čestitke Mileni, ali i kolegama –Svemiru Tokiću, Nikoli Tekliću, Anti Šundovu Draganu Aniću.
Ova akcija nagrađivanja najboljih odjela i pojedinaca ide, naravno i dalje.
Za sada je riječ o najboljim ostvarenim rezultatima pa se nagrađuju prodavaonice, ali razrađuju se novi kriteriji s formularima za kupce kako bi se nagradio i istakao „prodavač mjeseca“.



07.03.2011.

U PRVOM LICU S "NAJ"ŠEFICOM

Odjel metaloprerade struje i vode zasigurno je jedna od najzahtjevnijih prodavaonica u maloprodaji. Dodatnu težinu daje joj i mali milijun artikala, koje treba ne samo poznavati već i tako usitnjene i prodati.
Šefica odjela u Dujmu Milena Perišić ima „debelo“ iskustvo rada u maloprodaji i već 22 godine je trgovkinja. Sva svoja znanja i iskustva, ali bogme i trud uložila je rad Odjela metaloprerade i značajno podigla promet. Pitamo što je „trik“, a Milena daje poznati i provjereni odgovor –
„Osluškivanje kupca jer mi prodajemo mnoge sitnarije pa nam za proizvod koji stane u šaku nije teško i po sto puta ići u skladište. Najvažnije da vam kupac ne ode jer kada dolazi na naš Odjel on nema unaprijed definiranu odluku, kao kada kupuje primjerice nešto od bijele tehnike ili televiziju. Stoga treba sugerirat i informirat, treba li reći i biti ljubazan, govori nam Milena. Treba znati i preporučit jer se nešto može napravit, popravit i na drugačiji način. Tu smo lekciju također naučili. Naravno da se kupci iznenade kada vide ženu koja „barata“ tom robom, ali imamo mi tu i dečke koji pristupaju poslu prema istom standardu - ništa nije teško i nastoje udovoljit kupcu.
I eto, vidite rezultat ne izostane. Još je ljepše što smo nagradom potaknuti i motivirani za rad. Moram priznat da smo se svi ugodno iznenadili i sada još više „upiremo“, reče nam Milena Perišić.



16.02.2011.

NAGRADA ZA PRODAVAČE I PRODAVAONICE

"Prodavač mjeseca" ili" prodavaonica mjeseca" nova je i poticajna motivacija za radnike maloprodaje u ovo doba recesije i smanjene kupovne moći. Nije samo riječ o novčanoj nagradi već i pohvali za izuzetan rad.
Stoga će se doprinos mjeriti ne samo ostvarenim rezultatima prodavaonice, već i pojedinačnom pohvalom prodavaču od strane potrošača za učinjemu uslugu ili gestu. Brodomerkurovi kupci u trgovinama sada su na potezu!



25.01.2011.

BRODOMERKUR ZA POHVALU

Prenesimo iz "Slobodne Dalmacije " (25. siječnja) izjavu Ante Tičića, predsjednika Udruge Dalmatinski potrošač vezanu uz reklamacije.
"Tvrtka koja definitivno najviše pažnje polaže na zaštitu prava potrošača jest "Brodomerkur". Oni su, naime, čak proveli edukaciju svojih djelatnika po pitanju zaštite potrošača. U svijetu je to redovita praksa, a kod nas, eto, još uvijek iznimka. To je, usput, i tvrtka za koju imamo najmanje reklamacija, a primamo ih zbilja mnogo kada je upitanju tehnička roba, no adresirane su na druge trgovce tim proizvodima. "



Brodomerkur prodajni centri

  • Trgovački centar Dujam

    Solinska 47
    21 000 Split

    Tel.: + 385 (0)21 301 777
    Faks: + 385 (0)21 301 168
    E-mail:TCDujam@brodomerkur.hr

    Radno vrijeme:

    pon.- pet. 7.30 - 20.30

    subotom: 7.30 - 19.30

    ODJEL GRAĐEVINSKOG MATERIJALA:

    pon. - sub.  6.30 - 17.00

    NEDJELJOM NE RADIMO

     

  • Trgovački centar Šibenik

    Put Solarisa 7
    22 000 Šibenik

    Tel.: + 385 (0)22 492 540
    Faks: + 385 (0)22 492 550
    E-mail: TCSibenik@brodomerkur.hr

    Radno vrijeme:

    pon - sub.   07.30 - 20.00

    GRAĐEVINSKI MATERIJAL: pon. - pet. 7,30 - 17,00

                                                           subotom 7,30 - 12,30

    NEDJELJOM NE RADIMO

     

  • Trgovački centar Knin

    Trg Ante Starčevića 1
    22 300 Knin

    Tel.: + 385 (0)22 660 520
    Faks: + 385 (0)22 662 720
    E-mail: TCKnin@brodomerkur.hr

    Radno vrijeme:

    pon. -pet. 07.00-20.00

    subotom  07.00-13,0

    NEDJELJOM NE RADIMO

  • PRODAVAONICA

     PRODAVAONICA

    SPLIT, MARMONTOVA 5

     tel.: + 385 (0)21 343 142

    e-mail: prod409@brodomerkur.hr

     Radno vrijeme:

    pon.- pet. 08.00 - 20.00

    subotom  08.00 - 13-00

    NEDJELJOM NE RADIMO